|
Jeg er ved at starte en enkelmands virksomhed, der laver grafisk design og digital kunst. I den forbindelse skal jeg have lavet en lækker og flot hjemmeside - der ikke koster en formue. Da jeg ikke selv kan programmere, men har nogle ideer til designet, ønsker jeg at, komme i kontakt med en som har flair, overskud og syntes det kunne være en sjov opgave. Jeg har prøvet alle mulige steder, såsom på IT uddannelsesteder og har endnu ikke fået respons. Kender du nogen, eller kan du hjælpe mig? På forhånd mange tak |
Programmør/webdesigner.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Vi er desværre nok nogen af dem som koster en formue. Men jeg kender en temmeligt dygtig programmør som vist kan gøre det ret billigt. Hvis du vil sende dine kontaktoplysninger (og gerne en opgavebeskrivelse) så skal jeg gerne få ham til at kontakte dig. Det skal nok lige siges at han ikke gør så meget i at designe, men hvis du selv kan klare det så tror jeg ikke der er nogen problemer. Mvh Peder |
|
Hej, Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk, hvis du stadig står og mangler assistance til at få lavet din hjemmeside. Og hos mig koster det ikke en formue ;-) |
|
Hej, jeg kan godt hjælpe dig. Kontakt mig via PM eller på lojmann@lojmann.dk så finder vi ud af det :) |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem