Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bosiddende i Spanien

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Har vi nogen aminoer som er bosiddende i spanien?

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:47

Ja, det er jeg !

PS: Hvor ville jeg dog ønske at folk herinde ville uddybe deres indlæg mere, så man fra start kan se hvad det handler om - det er jo ikke et chatforum, hvori det er noget lettere at "lege ping-pong-ordleg i én-stavelser" ;-)

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:55
Må medgive, at jeg måske kunne have uddybet spørgsmålet en smule allerede fra start :)

Spørgsmålet går på, at jeg prøver at finde en lokal ejendomsmægler til køb af en grund dernede, men det er endnu ikke lykkes mig at finde noget interessant.

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 11:11
Så er det jo heldigt at jeg lige så Dit indlæg :-)
Jeg har faktisk en grund til salg hernede (for en klient i Danmark :-)
Den er ca. 1.200 m2 og ligger i Estepona (udenfor Marbella på Costa del Sol) og koster €270.000,00 - forhandlings-venlig pris ;-)

Gi´ mig en email-adresse, hvis Du vil se billeder !

Er dette ikke lige hvad Du havde i tankerne, så specificer nærmere - og jeg skal forsøge at finde andre grunde til Dig !

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:17
Meget interessant :)

Har sendt dig en PM

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:59
Hejsa,

Jeg har et ejendomsmæglerfirma i Malaga og vi har den en del fine grunde til salg. Bla kan jeg anbefale dig en smuk grund på omkring 700m2 med meget smuk havudsigt. Vi har solgt 2 grunde der i forvejen og er igang med at bygge på dem begge.

Grundene ligger i et villakvarter så byggetilladelser udstedes. Pas iøvrigt på med dette uanset hvor du køber grund i es.

Grundene ligger i mijas kun cirka 5min fra den lille landsby.

Vi har iøvrigt også andre....

Med venlig hilsen

Claus Sorensen

bolig-spanien.dk

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 15:32
Svar på Clauss´s indlæg;

Nu bor jeg selv i Torreblanca (og kender udemærket grunden :-), så bare lige for at rette nogle "misforståelser" på Din side;

- der er 30 km (ikke 20) til lufthavnen !!
- hvor pokker ligger den golfbane 2 km væk ??
- der er måske nok kun 3 km til nærmeste skole (Spansk - men hvilken, og er den ikke fuldt booket ?)
- der er butikker 2 km væk - rigtigt nok, men kun de små lokale (supermarkeder etc. er da ikke i gå-afstand)

I al "fairness", bør Dine oplysninger på siden være korrekte - især når Du har kunder der sidder langt væk og ikke har mulighed for at kende de nærmere forhold, ikk´!?

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:29
Hej Tina,

Lige for at rette din misforståelse - så sendte jeg et link til en webside hvorpå der fandtes en lang række grunde. Vi har grunde til salg fra Estepona til Almuñca og de ligger fra 10-100km fra Malaga lufthavn. Så der er et bredt udvalg i priser, størrelse og udsigt.

Min efterhånden lange erfaring i denne branche siger mig at en person som ønsker at købe en bolig på costa del sol er mest interesseret i at finde den rigtige grund på det rigtige sted, så om de skal køre 2 eller 3km til golfbanen, det er ikke det som giver udfaldet. Nøjagtig det samme gør sig gældende når de skal vælge by. Kun de færreste et ønske om at bo i en forud bestemt by.

Med venligst

Claus Sorensen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)