Har vi nogen aminoer som er bosiddende i spanien? |
Bosiddende i Spanien
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Ja, det er jeg ! PS: Hvor ville jeg dog ønske at folk herinde ville uddybe deres indlæg mere, så man fra start kan se hvad det handler om - det er jo ikke et chatforum, hvori det er noget lettere at "lege ping-pong-ordleg i én-stavelser" ;-) |
Tina Jonasen
Må medgive, at jeg måske kunne have uddybet spørgsmålet en smule allerede fra start :) Spørgsmålet går på, at jeg prøver at finde en lokal ejendomsmægler til køb af en grund dernede, men det er endnu ikke lykkes mig at finde noget interessant. |
Jeg har faktisk en grund til salg hernede (for en klient i Danmark :-) Den er ca. 1.200 m2 og ligger i Estepona (udenfor Marbella på Costa del Sol) og koster €270.000,00 - forhandlings-venlig pris ;-) Gi´ mig en email-adresse, hvis Du vil se billeder ! Er dette ikke lige hvad Du havde i tankerne, så specificer nærmere - og jeg skal forsøge at finde andre grunde til Dig ! |
Tina Jonasen
Hejsa, Jeg har et ejendomsmæglerfirma i Malaga og vi har den en del fine grunde til salg. Bla kan jeg anbefale dig en smuk grund på omkring 700m2 med meget smuk havudsigt. Vi har solgt 2 grunde der i forvejen og er igang med at bygge på dem begge. Grundene ligger i et villakvarter så byggetilladelser udstedes. Pas iøvrigt på med dette uanset hvor du køber grund i es. Grundene ligger i mijas kun cirka 5min fra den lille landsby. Vi har iøvrigt også andre.... Med venlig hilsen Claus Sorensen bolig-spanien.dk |
Nu bor jeg selv i Torreblanca (og kender udemærket grunden :-), så bare lige for at rette nogle "misforståelser" på Din side; - der er 30 km (ikke 20) til lufthavnen !! - hvor pokker ligger den golfbane 2 km væk ?? - der er måske nok kun 3 km til nærmeste skole (Spansk - men hvilken, og er den ikke fuldt booket ?) - der er butikker 2 km væk - rigtigt nok, men kun de små lokale (supermarkeder etc. er da ikke i gå-afstand) I al "fairness", bør Dine oplysninger på siden være korrekte - især når Du har kunder der sidder langt væk og ikke har mulighed for at kende de nærmere forhold, ikk´!? |
Tina Jonasen
Hej Tina, Lige for at rette din misforståelse - så sendte jeg et link til en webside hvorpå der fandtes en lang række grunde. Vi har grunde til salg fra Estepona til Almuñca og de ligger fra 10-100km fra Malaga lufthavn. Så der er et bredt udvalg i priser, størrelse og udsigt. Min efterhånden lange erfaring i denne branche siger mig at en person som ønsker at købe en bolig på costa del sol er mest interesseret i at finde den rigtige grund på det rigtige sted, så om de skal køre 2 eller 3km til golfbanen, det er ikke det som giver udfaldet. Nøjagtig det samme gør sig gældende når de skal vælge by. Kun de færreste et ønske om at bo i en forud bestemt by. Med venligst Claus Sorensen |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)