Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til fodterapeuter der har mod på at starte selv (i østjylland) - her er chancen!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers NV
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 16
Fra  iDS Consulting (iDSC) Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med generationsskifte i velfungerende Fodterapi klinik...

Varetager jeg salget og forhandlingen for en klinik for fodterapi i østjylland.

Kort om klinikken:
Velfungerede klinik for fodterapi med fuld ordrebog og stort netværk og kundekartotek. Med i handlen tilbydes en glidende overgang ved at ejeren fungere som konsulent og hjælper med igangsætning og videreføring, kundekontakt og præsentation og andet forfalden arbejde. Alt i EDB og økonomi programmer medfølger efter gældende regler (FodForm), Værktøj og redskaber, Stol og Leverandør aftaler med fodtøj mv.

Da salget har en deadline på ca. 2 år, er løbende finansiering også en mulighed. Ved den rette kandidat vil der også muligheden at tage mig med som partner (hvor jeg vil håndtere alt det administrative og økonomiske - så der kan koncentreres fuldt ud om håndværket).

Det eneste krav fra sælger er at vedkommende der overtager er stats autoriseret fodterapeut.

Sælger sælger grundet pension 

Hvis dette har fanget din interesse eller hvis du kender nogen i dit netværk med interesse, hører jeg gerne fra dig. Alle henvendelser bliver behandlet fortroligt og bedes stilles direkte til mig.

Med venlig hilsen

Michael Kristensen, iDSC

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)