Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor linkes der her hvis der ingen do-follow er?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg stødte på denne hjemmeside http://www.mikroblogging.dk/

Jeg kan se en masse har linket udelukkende på grund af at de har en webshop eller affiliate. Men når jeg tjekker den så siger min browser at den ingen do-follow har.

Hvorfor gør de det? Det har vel ingen værdi iforhold til SEO.

DOG er der et par undtagelser. Fx har Thomas Rosenstand kommentar do-follow?

Ha en god dag. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort sagt... ALLE links har en værdi, uanset om der er nofollow eller ikke på.

AL omtale af et website uden link, har også en værdi.

Så det er derfor :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se noget som helst værdi i at smide et link på en hjemmeside som fungerer som et linkkatalog uden at der er do-follow. De eneste som ser linket er andre som er interesseret i SEO, og ikke i de målgrupper man måske leder efter. Fx dildoer, kanelsnegle eller hvad man ellers kan finde af links.

 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første så giver det i google`s øjne en unaturlig linkstruktur KUN at have dofollow links. For det andet så afgiver nofollow links også værdi på samme måde som dofollow dog mindre, selv om mange tror de ingen seo værdi har.

Ud over det så kan det jo give gratis trafik hvis folk vælger at klikke på linket, og i bedste tilfælde skabe et salg.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Jeg kan ikke se noget som helst værdi i at smide et link på en hjemmeside som fungerer som et linkkatalog uden at der er do-follow. De eneste som ser linket er andre som er interesseret i SEO, og ikke i de målgrupper man måske leder efter. Fx dildoer, kanelsnegle eller hvad man ellers kan finde af links.

 

Jeg tror han mener en SEO værdi, og ikke bare en værdi fordi nogen måske vil trykke på det.

Jeg har også en teori om at nofollow links giver et eller andet, og fandt da en række artikler og et eksperiment som også fandt frem til at nofollow links gav et eller andet i forhold til søgemaskinerne.

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust:

Sasa Kovacevic:

Jeg kan ikke se noget som helst værdi i at smide et link på en hjemmeside som fungerer som et linkkatalog uden at der er do-follow. De eneste som ser linket er andre som er interesseret i SEO, og ikke i de målgrupper man måske leder efter. Fx dildoer, kanelsnegle eller hvad man ellers kan finde af links.

 

Jeg tror han mener en SEO værdi, og ikke bare en værdi fordi nogen måske vil trykke på det.

Jeg har også en teori om at nofollow links giver et eller andet, og fandt da en række artikler og et eksperiment som også fandt frem til at nofollow links gav et eller andet i forhold til søgemaskinerne.

Okay interessant. Jeg må hellere læse noget mere om no-follow så. Jeg havde helt ignoreret dem fordi jeg havde læst flere steder at de ikke gav noget.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Når så nofollow links har ingen værdi?

læs lige denne blogpost og desuden så er næsten alle Hilltop links no follow :-)

og når jeg siger hilltop links så mener jeg de links der gør din side til en ekspert Ifht. Google.

De giver ingen pr, men tilgengæld kan de give rankings så det basker :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Jeg kan ikke se noget som helst værdi i at smide et link på en hjemmeside som fungerer som et linkkatalog uden at der er do-follow. De eneste som ser linket er andre som er interesseret i SEO, og ikke i de målgrupper man måske leder efter. Fx dildoer, kanelsnegle eller hvad man ellers kan finde af links.

Du tager fejl, Google ser skam også linket/omtalen og det bliver en del af ens linkprofil. kan en side indekseres og læses af Google, så ser de også linket. Jo mere naturlig ens linkprofil er, jo bedre er det.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust:
Jeg tror han mener en SEO værdi, og ikke bare en værdi fordi nogen måske vil trykke på det.
Nemlig. Det har en værdi for en hjemmeside også at spille på nofollow/omtale hesten. i nogen tilfælde giver dette også værdi i form af direkte klik.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt fedt fedt så er jeg med Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)