jeg har ledt over alt , men er ikke sikker på hvor skal finde en god mini bærbar der meget kan klare programmet med en hurtigt respons og stemme fungere hurtigt jeg har forstået dette her så fungerer det problem frit 100% gerne 2,8 htz 4 ram jeg kan ikke finde en mini bærbar der kan klare det det må gerne være en skærm 11 eller maksimalt 12 skærm jeg vil gerne kunne side i tog og bus med denne computer det går ikke med en 14- 15 skærm jeg har kigget lidt på denne her model den dog ikke nok htz med der er DDR3 SDRAM , jeg hørt det får computer være hurtigere http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-thinkpad-x121e-3051-danmark-id-6417984.aspx denne her model den kan cirka klare kravene men den er lidt over mit budget , mon der findes et sted den kan fås billigere eller en anden model der kan cirka kan det samme bare som er lidt billigere end denne her computer http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-thinkpad-x201i-3323-danmark-id-6534234.aspx det må ikke være en mac da jeg ikke er vant til en mac computer og jeg ved ikke om en ordblind program fungere i sådan en computer den skal kunne klare stød og støv og fugt det er især lenovo kendt for kunne klare med kan læse vise sony modeller også kan klare er der nogle evt man kan købe den hos der kan klare mine krav ,jeg har cvr nummer vis det hjælper på prisen mit budget vil jeg gerne holde indenfor 5000 kroner vis det kan lade sig gøre |
kunne man forbedre en computer der ikke har en høj hastighed sætte et bedre kort i den altså ram og htz mener jeg måske andre kort der kunne forbedre en computer
kender i steder man kan købe billigt computer med sit cvr nummer og købe det engros jeg kan ved en google søgning ikke lige finde de steder , kender i de steder hvor man måske kan spare lidt kroner når man er erhverv og vil købe en ny bærbar computer
det ville glæde mig meget vis nogle kunne hjælpe mig en bedre computer gør jeg staver bedre , for dette ordblind der findes fungere bedste i en god hurtigt computer
er der forskel på hastighed når der sådan her 1,65 GHz AMD E450 (2 kerner) jeg har hørt en sagde E450 ikke var det bedste men måske har jeg misforstået noget men når 2 kerne ja så når sådan en efter tallet op på den hastighed programmet kræver eller gør det er nogle der er bedre