Hej Aminoer. Jeg er igang med et projekt som markedsadministrator for Lygtens Loppemarked som gerne skal trække tusindvis af Nørrebro borgere ind til Lygten stationsbygning hver søndag hele sommeren. I denne forbindelse har jeg fuld råderet over "Skodagrunden" ... den grund der ligger overfor den gamle Schou-Epa bygning lige nedenfor Nørrebro station (På denne grund stod en høj vandskulptur med en "spiddet" bil på) samt den gamle stationsbygning, Lygten. Jeg behøver et PVC banner eller et stort hvidt skilt til at hænge eller stille på denne "skodagrund" eller et banner til ophængning på stationsbygningen, så menneskemylderet på Nørrebro kan se hvad vi laver. Vi starter nu på søndag... Se evt. www.genbrugsFLIP.dk Kan du eller dit firma hjælpe mig med dette, kan i sætte jeres website adresse el. lign. på banneret og blive eksponeret i et af Kbh's mest travle kryds... Eller i kan vælge at få et bannerlink på genbrugsflip.dk ! Er det en fair byttehandel? Jeg starter op med ingenting... så dette er et forsøg på at omgå det der ellers kaldes en startkapital... ja selv så små projekter som mit skal jo finansieres ;) Håber på svar! ![]() P.S Der skal kunne stå "Loppemarked hver søndag 10-16" Og hvis der er plads... en lille tekst med genbrugsflip.dk |
waky waky!!!!