Hola! Ved godt det er lidt af et longshot, men nu prøver jeg. For at gøre en lang historie kort, leder jeg efter en begynder-programmør med erfaring i fortrinsvis .net. Jeg er en ung fyr på 19 år, som bor sammen med min kæreste lidt uden for København. Til daglig arbejder jeg i et relativt nyt iværksætterfirma med support og intern it. Et job jeg elsker, blandt andet fordi jeg får lov at udfordre mig selv hverdag. Ydermere har jeg nogle dygtige kolleger som arbejder dagen lang med .net hvilket også er grunden til at valget faldt på dette sprog. Min motivation for at komme igang med programmeringen, er flere års erfaring i Photoshop (fritid, deltid) hvor frustrationen over kun at have billeder af de fedeste sider på nettet, til sidst gik mig så meget på, at jeg simpelthen måtte lære at lave siderne selv. En process jeg nu er begyndt på. Jeg kan kontaktes på e-mail Johann@paranut.dk, Skype Zjapper eller her i tråden. Ser frem til at høre fra dig. |
Også helt grøn på programmeringsområdet? Lad os blive bedre sammen! (Fortrinsvist .Net)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)