Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdig webshop.,

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt du lige skriver en tråd om dette emne, da jeg faktisk lige har udgivet et lille indlæg på min blog, som handler om hvordan man Opretter en webshop uden at programmere.

Kort og godt handler det om at hvis du bruger Wordpress kan du finde et design, som er lavet til en webshop. Jeg synes det ser meget cool ud, og betalings gateaway og alt sådan noget er lavet - og det ser pænt ud!

Du kan se eksempler på Webshops herunder (link), og jeg synes nu at de ser meget pæne ud ;-).

http://www.woothemes.com/themes/woocommerce-themes/

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:17

Ja det hele er lavet i bricksite :)

du smider bare en pm hvis du skal have hjælp til noget ;-)

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:25

Gør de helt bestemt, men virker bare alt for uoverskueligt, hvis det ikke var fordi man ikke kunne komme i kontakt til folk bag mivando var jeg fortsat med at lege med det, men de er ikke til at få fat på nogen som helst måde, andre der kan hjælpe ?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:48

kipperen:
webshops hvor alt er sat op så du kan skal sætte produkt, priser osv ind altså lige til at gå til for en begynder som jeg selv ?

Hej Kippern,

Danhost tilbyder for tiden den såkaldte perfekte "begynder"-webshop, der er en færdig pakke med alt hvad du har brug for for 500 kr. i oprettelse og derefter et månedligt abonnement på 399,-

Hele CMS-systemet er på dansk og vi har fået meget ros for brugervenligheden bag ved shoppen. Her får du lige nøjagtigt hvad du har brug for, hvilket betyder du sparer en masse tid på at skulle sætte dig ind i andre CMS-systemer, der kan alt og mere end du har behov for - hvilket ofte gør det uoverskueligt.

Denne Basis Webshop har indbygget alt hvad du skal bruge når du starter din webshop op:

• Betalingsmodul
  • Gratis support
  • Søgemodul
  • Kontaktmodul
  • Nyhedsbrevsmodul
  • Plukliste
  • Adresselabels
  • Funktion til søgemaskineoptimering
  • Startguide: Let at sende pakker

Der er selvfølgelig en gratis og uforpligtende demo til webshoppen, så du kan prøve brugervenligheden af den og opleve hvor let det er at uploade alle dine produkter. Blot send os en mail, hvorefter vi sender dig et link.

Du kan også læse mere på vores hjemmeside og benytte vores kontaktmodul.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

salg@danhost.dk
T: 87 11 87 87

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 09:05

Hej

Du kan prøve vores shop via en 30 dages demo.

Læs mere på www.ewebsystems.dk/webshop

Den er lige til at gå til. Du skal bare lave logo og så sætte varegrupper (produktkatagorier) og produkter op så er du klar.

Standard betaling i systemet er kontooverførsel men dankort, paypal osv er også muligt.

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 09:07

Glemte prisen:

Oprettelse 0 kr
Pr måned 299 kr for basic (fuld funktionsdygtig)

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:10

kipperen:
Gør de helt bestemt, men virker bare alt for uoverskueligt, hvis det ikke var fordi man ikke kunne komme i kontakt til folk bag mivando var jeg fortsat med at lege med det, men de er ikke til at få fat på nogen som helst måde, andre der kan hjælpe ?

Til vores ovenstående tilbud til dig med en webshop for 399,-/mdr. får du dertil gratis support, som kan være en stor hjælp og støtte for iværksættere i startfasen og vi har faste telefontider, så du altid er sikret den nødvendige hjælp.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 09:11

Danhost - det lyder rigtigt spændende, hvordan og hvor ledes med hensyn til design, logo osv. Er der forskellige designs at vælge imellem ? Kunne godt tænke mig at snuse til jeres demo hvis dette er muligt ?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:14

Du kan frit vælge mellem forskellige designs i form af farver, så din webshop bliver tilpasset til dit logo. Og der er selvfølgelig gjort klar til at du legende let uploader dit logo til din shop.

Kan du sende mig en privat besked herinde med din mail, så sender jeg lige et link og log-in informationerne?

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 09:16

Kan ikke sende dig en privat besked, men du kan maile til mig på ; kimbsorensen@gmail.com
Ser meget frem til at høre fra dig :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)