Regnskabsprogram til hobbyvirksomhed
Tilmeldt 24. Feb 12
Hej,
Er der nogen der kan hjælpe med en anbefaling af et godt(evt. gratis) regnskabsprogram ?
Svar
Tilmeldt 12. Sep 13
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Jimmy Rygaard
Skrevet
06-03-2012 kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Du kan evt. tage et kig på kassekladde .dk - Jeg har ikke arbejdet så meget med det endnu, men umiddelbart synes jeg det er et fornuftigt program.
/ Jimmy
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
06-03-2012 kl. 15:24
Svar
Såfremt det er få poster..brug f.eks. Excell-regneark.
Peter
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Hej Michael,
Se i dette link om WinFinans som du kan google og downloade freeware et udemærket program. Du kan få lidt komme igang tips herfra hvis du har behov derfor!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
06-03-2012 kl. 23:11
Svar
Sikkert udmærket...det program John anbefaler....jeg kender det ikke.
NB: John kan ikke lige svare dig via E-mail...idet min E-mail ligger brak(og sikkert et par dage endnu),
grundet downloadning af ret kraftige kartoteker(E-mail historik gennem de seneste 8 år).
Svarer naturligvis..når min E-mail er klar igen.
Peter
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Hej Michael,
Er der nogen der kan hjælpe med en anbefaling
Jeg har givet dig et tip hertil men ser nu i dag at jeg ikke fik linket til mit forslag med.
derfor dette:
Der jo mange muligheder men selv har jeg meget gavn af det gratis program du finder her:
http://www.winfinans.dk/produkter/winfinans-small-business/winfinans-small-business-mini
Se på det og her kan du også se hvordan du skal anvende programmet.
Du er velkommen til at kontakt mig for en snak om at sætte det op og komme igang med brugen deraf.
Jeg er IKKE forhandler men ivrig bruger deraf a detg er FREEWARE og kan udbygges efter behov!
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Hej Peter,
Tak for dit svar vedr. mail:
NB: John kan ikke lige svare dig via E-mail...idet min E-mail ligger brak
Tænkte det jo nok Peter at der stadig er kvaler med din mail!
Svar
Tilmeldt 16. Jan 06
Thomas Sindberg
Skrevet
07-03-2012 kl. 10:13
Svar
Hej Michael, Du er velkommen til at kigge på e-moms.dk , du kan prøve det gratis i 14 dage. God vind!
Svar
Tilmeldt 10. Aug 11
Web-Regnskab
Skrevet
08-03-2012 kl. 09:42
Svar
Ikke HELT gratis men blot 49 kr per måned og let at anvende, så kig på wwe.web-regnskab.dk. Nævn amino tilbuddet ved bestilling så giver vi dig 2 måneder af første år gratis:-) Mvh Thomas
Svar