Hvis du vil have din hjemmeside til at konvertere bedre, er det desværre ikke nok at arbejde med en landingpage. Der skal gøres noget overordnet ved hele hjemmesidens design, og præsentationen af dine produkter.
Hej Karsten
Tak for svaret, jeg har ikke lige i tankerne at skulle lave sitet helt om
Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
der kunne med fordel laves et google maps kort ,da i yder support også med kørsels er det meget afgørende hvor i køre fra .
Det var faktisk en rigtig god idé det havde jeg slet ikke tænkt på.
Mikael christiansen:
social logoer mangler især google plus på siden da google er begyndte også vurdere en side efter hvor mange likes der og overveje også twitter på siden, kan se det er på forsiden med jeg mene at kunne dele let hver enkel side på disse medier kunne det med fordel sættes på alle undersider
Det havde jeg faktisk sat op, men så synes jeg at det så for rodet ud, så måske jeg skal få det sat op igen og få placeret det lidt bedre
Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
syntes det er lidt kedeligt, og så syntes jeg måske der mangler lidt iøjefaldene info om hvad man kan bruge jeres produkt til. Jeg mener HVILKE rapport, og hvad kan man bruge de rapporter til
Hej Solsikkesolvej
Tak for dit svar, vi er faktisk lige ved at lægge sidste hånd på en liste der viser alle rapporterne, så man kan se en komplet oversigt
Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Men jeg er mere nysgerrig efter at vide, hvordan du promoverer et sådan produkt på Facebook. Har du overhovedet noget held med det ? Jeg kan forstå at det kunne lade sig gøre på sider som f.eks. LinkedIn, men Facebook ?