Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg gøre bedre på min landing page/produkt side?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har for ikke så lang tid siden prøvet at lave min første landing page, hvor jeg har sat nogle AdWords og Facebook annoncer op i mod.

Men efter som jeg ikke er særlig erfaren i det at lave landing pages, så ville jeg da gerne høre hvad i andre synes om den.

I kan se den her http://www.globacon.dk/index.php/rapport-generator-til-microsoft-c5/

Kom gerne med kritik, ris, ros og idéer... alt modtages Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent grafisk synes jeg siden er lidt kedelig. 

Jeg synes måske godt du kan skære mere ind til benet. Jeg ville prøve at gøre jeres MWR tydeligere. Samtidig prøve at besvare spørgsmålet what's in it for me. 

Jeg ville nok også omstrukturere siden lidt. Personligt kan jeg rigtig godt lide Martin Fabricius' måde at opbygge en LP: http://www.martin-fabricius.dk/Landing-page.png

Jeg går ud til at siden henvender sig til folk som allerede bruger Microsoft C5? Ellers synes jeg måske også siden kan forklares i et mere jordnært sprog.

Håber du kan bruge det til noget, og husk at du meget nemt kan teste siden med diverse programmer - så finder du ud af hvad virker! 

Held og lykke med siden :)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Tak for dit svar Smile

Hvad mener du med MWR? det udtryk har jeg aldrig hørt før. Siden henvender sig til folk der allerede har C5, da produktet er en udvidelse til det.

Tak for linket til eksemplet, det vil jeg kigge nærmere på.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent, 

Er glad for at du kunne bruge det til noget :-)

Du kan læse mere om Most Wanted Response her.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent Pedersen:

Hej alle sammen

Jeg har for ikke så lang tid siden prøvet at lave min første landing page, hvor jeg har sat nogle AdWords og Facebook annoncer op i mod.

Men efter som jeg ikke er særlig erfaren i det at lave landing pages, så ville jeg da gerne høre hvad i andre synes om den.

I kan se den her http://www.globacon.dk/index.php/rapport-generator-til-microsoft-c5/

Kom gerne med kritik, ris, ros og idéer... alt modtages Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

Måske skulle du investere lidt tid i at høre dette pottercut podcast om landingsside optimering :)

Hør det her: http://pottercut.dk/michael-aagaard/landingsside-optimering-med-michael-aagaard/

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mening:

Hvis du vil have din hjemmeside til at konvertere bedre, er det desværre ikke nok at arbejde med en landingpage. Der skal gøres noget overordnet ved hele hjemmesidens design, og præsentationen af dine produkter.

Dit design er gammeldags, er dine produkter også det? Husk det generelle indtryk.

Hjemmesiden bærer præg af teknisk knowhow, men det skal præsenteres meget bedre for at sælge.

Invester i et pænt design, og få en sælger / webdesigner til at præsentere dine produkter. Det er pengene værd.

Jeg er ikke helt klar med mit firma's hjemmeside, så jeg kan ikke kaste mig over dig, som de andre gribbe sikkert gør, men min pris bliver 2999 kr for design og 99 kr /måned, for en wordpress løsning. Lidt mere for en Drupal løsning. Så har du noget at sammenligne med, hvis du vælger at gøre noget ved det.

Kort sagt. Det behøver ikke at koste en bondegård at få det gjort ordenligt.

Mvh.

Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden er nok det bedste på siden 

kontakt siden virker halvfærdig ikke kontaktformular som forsiden der er ikke cvr nummer der

der kunne med fordel laves et google maps kort ,da i yder support også med kørsels er det meget afgørende hvor i køre fra .

jeg kender ikke jeres produkt, kunne der ikke laves en mere guide hvad dette produkt betyder for ikke microsoft  eksperter altså en forklaring på siden der også kan forklares til mennesker der ikke lige ved hvad dette betyder måske er det noget jeg også kan bruge 

social logoer mangler især google plus på siden da google er begyndte også vurdere en side efter hvor mange likes der og overveje også twitter på siden, kan se det er på forsiden med jeg mene at kunne dele let hver enkel side på disse medier kunne det med fordel sættes på alle undersider

der kan udmærket lave lidt flere tegn til google lige nu viser google op til 70 tegn udnyt det fuldt ud.

jeg savner en betingelse side ved køb din support hvad kan du love og hvad skal kunde tænke på , der er sikkert nogle betingelser der gør købte bedre , dette kunne også mere stå frem forbedre min support hjælp gør dette her , dette er også hvad man faq spørgsmål og svar side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes det er lidt kedeligt, og så syntes jeg måske der mangler lidt iøjefaldene info om hvad man kan bruge jeres produkt til. Jeg mener HVILKE rapport, og hvad kan man bruge de rapporter til

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Du kan hente det billede som Nikolaj linker til som .PSD

Jeg har lagt landing page webdesignet op til fri download her

 

Hvis du savner mere inspiration i udførelser, kan jeg anbefale at kigge på Dribbble.com og søge på landing page.

Held og lykke med det

Martin

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)