Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en skribent eller 2 til 2 forskellige sites

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mange projekter i gang her for tiden, og derfor søger jeg en skribent eller 2, som kan skrive en til tre artikler om ugen.

Jeg mangler en skribent til min kommende side (Åbner mandag den 5. marts, og bliver nok først helt færdig den 7. marts), som hedder NicklasBendtner.dk.
Artiklerne skal selvfølgelig i det halve og hele handle om Nicklas Bendtner. Om hans kampe (hvordan han spillede den, og hvordan det gik hans hold - Sunderland), skandaler, altså i det hele taget bare nyheder om ham.
Dette skribent-job kræver at du ved en del om fodbold, og at du interesserer dig for Nicklas Bendtner. Og at du kan skrive mindst 2 artikler om ugen.
''Lønnen'' for dette er et link nederst i hver artikel (hvis du vil have det), og 25 % af sidens indtægt. Hvis den tjener 1000 kroner på en måned får du 250 kroner, og hvis den tjener 400 på en måned får du 100 kroner - så din løn er meget forskellig alt efter hver meget siden tjener hjem.

Det næste job som jeg vil præsentere er på min side som endnu ikke er helt færdig, men det skulle den gerne være om en lille uges tid ''Synesgodtom.org''. Det er en side som skriver og anmelder gadgets, og i det hele taget bare kun artikler omkring gadgets.
''Lønnen'' for dette er et link nederst i hver artikel (hvis du vil have det), og 20 % af sidens indtjeninger. Udover dette når du har haft jobbet i en til to måneder få sendt gadgets hjem til dig, som du så skal skrive anmeldelser af. Gadgets'ene må du gerne selv beholde, og dermed kan det også betragtes som en løn. - Jeg har allerede et par aftaler klar med Coolstuff, m.v.

Hvis du har spørgsmål så skriv endelig, og hvis det kunne være noget for dig så send mig gerne en privat besked :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sørger selv for alt det andet, og derfor er det en god mulighed for at kreere en god indkomst.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)