Jeg har en ven som er nogle år ældre end mig (heldigvis), og han er ikke på Amino så derfor har lovet at oprette en debat for ham. - Nå, til sagen:
Han er igang med at analysere markedet osv, så jeg kan ikke komme ind på hvad han skal sælge i sin webshop, men det er overhovedet ikke noget utraditionelt.
Han kan ikke programmere og alt det der, men kan det basale og derfor faldt han over nogle designs til wordpress som fungerer som en webshop. Se blandt andet dem her: http://demo2.woothemes.com/?name=woostore. (det er ikke det design, blot som eksempel).
Er der nogle der har erfaring med WooCommerce themes? Og kan der sagtens løbe en Webshop rundt, selvom det er i Wordpress?
Jeg har ikke selv prøvet det, men har læst flere steder rundt omkring, at en wordpress-shop godt kan fungere, så længe der er tale om meget få produkter. Nå du kommer op i et større antal produkter, for den gevaldige problemer.
Jeg har ikke selv prøvet det, men har læst flere steder rundt omkring, at en wordpress-shop godt kan fungere, så længe der er tale om meget få produkter. Nå du kommer op i et større antal produkter, for den gevaldige problemer.