Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspert i Seo søges!!!

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket søgeord snakker vi om ?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

jsp:
Alexander jeg har ikke fastsat et budget men jeg SKAL på side 1 og forblive der!! :-)  

Du kan sagtens finde masser af "SEO-eksperter", der tør garantere dig en 1. plads. De findes ikke så meget på side 1 i Google som de findes i telefonen med ivrige sælgere over for uvidende kunder. 

Men hvis du er ambitiøs som det fremgår, og både vil have den bedste og en der tager sit fag seriøst nok til ikke at kunne love det, så ville jeg gå efter den bedste SEO-konsulent

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Senior Campaign Consultant:

med disse url´er kommer du aldrig på side 1      

http://byt-bil.dk/avanceret-soegning/seannonce.aspx?id=1553   er en -->  BMW X5 2007 - 4.725 kr

et eks. på seo url

http://byt-bil.dk/avanceret-soegning/slags-annonce/bmw-x5-2007.aspx

Sikke noget ævl fra din side (igen). Hvis du bare gad lave en lille smule forarbejde ville du kunne se i SERPS at der er masser af sider der ranker på side1 med URL´er som ikke er søgemaskinevenlige.

Jeg foretrækker bestemt søgemaskinevenlige URL´er, men at sige man aldrig kommer på side 1 uden dem, er direkte forkert.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jesper,

Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke håber på at finde den bedste person ved at lede her og håbe at vedkommende tilfældigvis kigger forbi og har lyst/tid til at sende dig en besked med et tilbud. Skal du finde dem der er gode, så skal du selv ud og lave lidt forarbejde og selv indhente priser ved at kontakte dem.

Du kan sagtens finde SEO'er på denne måde, men resultatet bliver formentligt også derefter.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv du og søg på biler og kig på deres url på side 1 de har bil med i deres url/domæne i 80 %

Som udgangspunkt er det altid godt og have sit keyword, med i sin url    / og helst i sit domæne

Der er udtalelser, det kunne være firmaer / en blog   eks Toyota eller smc-biler som er store firmaer, er også på side 1,  eller under legetøj er br.dk på side 1

Husk der er kun 10 pladser på et keyword     og tusenvis af url´er   som alle vil det samme på side 1


Det vil sige at en bil forhandler  helst skal have en domæne med bil i..

jeg vil

Thomas

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Senior Campaign Consultant:

Prøv du og søg på biler og kig på deres url på side 1 har bil med i deres url/domæne i 80 %

Som udgangspunkt er det altid godt og have sit keyword, med i sin url    / og helt i sit domæne

Ja selvfølgelig, der er ikke nogen der siger anderledes. Søgevenlige URL´er er at foretrække af flere grunde.

Du skrev bare at trådstarter aldrig kom på side1 pga hans URL´er, hvilket ikke passer, man kan sagtens komme på side 1 uden søgevenlige URL´er.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

han kommer ikke på side 1 med den side
:-(   ikke under biler       DU SAKL ALTID LAVE søgevenlige URL´er. på DIN SIDE    KAN IKKE SIGE DET NOK

KIG SELV PÅ GOOGLE

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Senior Campaign Consultant:

han kommer ikke på side 1 med den side
:-(   ikke under biler       DU SAKL ALTID LAVE søgevenlige URL´er. på DIN SIDE    KAN IKKE SIGE DET NOK

KIG SELV PÅ GOOGLE

Hør nu her makker, at se på Google og se at dem der ligger i top10 har søgevenlige URL´er betyder ikke du dermed kan konkludere at det er et must for at komme på side1.

Det betyder at dem der ligger i top10 højst sandsynligt arbejder med SEO på deres sider.

Lad os sige jeg lavede et backlink fra seo-spasser.dk til de 10 øverste på din søgning, og derefter skrev til dig:

"Se her, alle de 10 første har et link fra seo-spasser.dk, det må betyde at trådstarter ikke kan komme på side 1 uden et link fra den side."

Ville du så læse den sætning og tænke "god pointe, han har virkelig fat i noget ham Thomas Frost"?

Nej vel?

Du kan ikke tage elementer ud på den måde du gør og konkludere at netop det ene delelement er nødvendigt for at komme på side 1, blot fordi det er en umiddelbar sammenhæng.

SEO er en bred vifte af ting, og en af de mindre faktorer er søgevenlige URL´er, det er bestemt godt at have, men det er ikke umuligt at komme på side 1 uden dem. Du kan blive ved med at skrive det modsatte og komme med fejlagtige konklusioner, men det ændrer heldigvis ikke på fakta.

Lad os slutte med et citat fra Rand Fiskin der med 4 ord siger det samme som jeg skulle bruge mange sætninger for at forklare: "correlation is not causation" Wink

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
SEO er en bred vifte af ting, og en af de mindre faktorer er søgevenlige URL´er, det er bestemt godt at have, men det er ikke umuligt at komme på side 1 uden dem. Du kan blive ved med at skrive det modsatte og komme med fejlagtige konklusioner, men det ændrer heldigvis ikke på fakta.
helt enig i det du siger... jeg vil endda gå så vidt som at sige det ikke heder SEO venlige Url's, men brugervenlige urls :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)