Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal man oprette sin debat under "Amino Plus Debat"?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er nu Amino Plus medlem og det åbner jo for rigtig mange fede fordele. Blandt andet kan jeg nu oprette og læse en "Amino Plus Debat" men hvornår skal man gøre dette? Og hvad er der tidligere blevet oprettet i denn kategori? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:00

Plus debatten er selvfølgelig til emner du ikke har lyst til at dele med alle. Og hvis jeg ikke husker helt galt, bliver den ikke indekseret i søgemaskinerne, så man har lidt mere "frihed" til at stille spørgsmål der helst ikke skal dukke op i søgeresultaterne.

Men det er ikke mit indtryk, at den bliver brugt ret flittigt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:02

SEO for "plusser" kan bruges, hvis du har spørgsmål, som enten "ikke plusser", eller Google ikke må læse. Da Google ikke læser med, er incitamentet til at besvare dine spøgsmål dog langt fra altid til stede, hvorfor du oftest får mere ud af at bruge den almindelige SEO kategori.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:03

Hej Alexander,

Amino Plus-debatten er skabt til at man kan spørge om hjælp - uden at det bliver offentliggjort på det store internet.

Dermed er der tale om et lukket forum. Hvis du tager et kig igennem de tidligere tråde, kan du se, at det er meget forskelligt, hvilke behov, som Plus-brugerne har for at få hjælp - uden at alle andre kigger dem over skuldrene :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:05

Ja helt enig med de øvrige oppe over.

Hvis du har et indlæg, kan du jo for en "sikkerheds skyld" poste både i plus og de almindelige kategorier.

Normalt er der ikke meget respons i plus debatten.

Velkommen til.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:12

igang:

Plus debatten er selvfølgelig til emner du ikke har lyst til at dele med alle. Og hvis jeg ikke husker helt galt, bliver den ikke indekseret i søgemaskinerne, så man har lidt mere "frihed" til at stille spørgsmål der helst ikke skal dukke op i søgeresultaterne.

Men det er ikke mit indtryk, at den bliver brugt ret flittigt :o)

Okay :) Så er det jo genialt hvis man skal stille et spørgsmål, når man har problemer med sin virksomhed :)

(Man har jo ikke interesse i at ens kunder finder problemer om ens hjemmeside)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:15

Casper Lohse:

Hej Alexander,

Amino Plus-debatten er skabt til at man kan spørge om hjælp - uden at det bliver offentliggjort på det store internet.

Dermed er der tale om et lukket forum. Hvis du tager et kig igennem de tidligere tråde, kan du se, at det er meget forskelligt, hvilke behov, som Plus-brugerne har for at få hjælp - uden at alle andre kigger dem over skuldrene :)

Tak for dit svar Casper! :)

Har nu forstået at det ikke handler om emne, men om hvem man vil have til at se det :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:19

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja helt enig med de øvrige oppe over.

Hvis du har et indlæg, kan du jo for en "sikkerheds skyld" poste både i plus og de almindelige kategorier.

Normalt er der ikke meget respons i plus debatten.

Velkommen til.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Hej Ib

Efter at have læst de 2 andres indlæg, kan jeg ikke forstå hvorfor man skulle oprette en debat i Plus debatten og i den normale debat, da man jo på den måde ikke længere skjuler sit spørgsmål eller sin information for søgemaskinerne osv.

Er det mig der har misforstået noget?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:57

Alexander Baandrup Larsen:
Er det mig der har misforstået noget?

Jeg har selv flere gange oprettet "dobbelt".

Du kunne måske forvente flere seriøse svar under "plus" end andre steder.

Jeg har ikke selv været klar over at plusdebatter skjules og ikke indekseres.

Jeg deltager selv i et offentlig forum og har intet at skjule, og hvis kanjeg jo bare gøre det anonymt.

I de åbne kategorier (altså uden for plus) fås ikke altid "kvalificerede svar". Dermed ikke sagt at det gøres der på "pælusdebatten".

Så altså fr min side eneste motiv måske bedre kvalificerede svar.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:10

Mange tak for jeres svar... Jeg forstår nu at Amino Plus debatten skjules for offentligheden, ikke kommer i Google index og at man i højere grad undgår useriøse svar :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)