Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

landsdækkende kurernetværk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen

Jeg vil lige lufte ideen her igen, og denne her gang vil jeg meget gerne have noget feedback fra webshops som sender pakker rundt i hele landet.

Til at starte med, vi er et firma, som arbejder landsdækkende via samarbejdspatnere og vores egne medarbejder. Vi har planer om at åbne afdelinger i 5 danske stor byer inden slutningen af juli. Vi har allerede en afdeling i Århus og i København hvor vores faste kundekreds bliver serviceret.

Ideen går ud på at åbne 5 afdelinger, hvor kunden kan aflevere pakker til distribution rund omkring i Danmark. Vi vil satse på btc kunder, da vi mener der er et stort markede for dette. Dine pakker kan leveres på 2 måder.

Express service hvor vi sender pakken direkte til kunden, leveringstid på max 24 timer fra indlevering. ( i bestemte områder)

Road service hvor vi sender pakken til en af vores andre afdelinger, hvor kunden så kan afhente pakken inden for vores åbningstid.

Vi vil satse på at holde prisen nede, og kan fra storby til storby levere til følgende ca. priser

5 KG: KR. 60,-

10 KG: KR. 70,-

15 KG: 85,-

20 KG: KR. 95,-

Overstående priser er vejl.

Vores service består i følgende:

Hurtig og sikker transport af dine pakker

Pallekørsel i hele danmark til konkurrence dygtige priser

Track and trace på alle pakker

Storkunder aftaler med egne fragtbreve, afhentningsservice m.m ( ved over 350 pakker pr år )

Gode aftaler på emballage til forsendelse af din pakke.

Er der nogle af jer der kunne tænke sig at benytte sådan en service.

Hvad skulle der til for at i ville skifte til et firma som vores.

Hvad mangler vi?

Håber at høre lidt fra nogle af de mellemstore - store webshops, som mangler en pålidelig transport partner.

Vi har 15 biler kørende, og et par lastbiler til kørsel mellem storbyer.

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:34
Hej Wil.
Du har fat i noget rigtigt og hvis det bliver gjort professionelt og til de rigtige priser, tror jeg markedet er meget stort.
Her tænker jeg både på B2B og B2C og jeg tror at du løser et stort problem for mange virksomheder, webshops.

Emnet har været oppe en del gange, jeg ved ikke hvor det strander, men check lige denne tråd fra Lars P.

Vi sender i dag selv pakker m.m. B2B og har også planer omkring webshop m.m.

Held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

PB

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:08
Hej Wil.

Det lyder som et rigtigt godt koncept. Sender I også breve?

Det er noget som jeg bestemt vil se nærmere på når tiden nærmere sig.

Kan du løfte sløret for hvilke byer i åbner i??

MSB
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:21
Planen er at vi åbner i følgende byer

København , odense, Århus, aalborg og evt esbjerg eller en anden storby i sønderjylland.

Vi satser mest på pakker og paller, men breve kommer selvfølgelig også ind i systemet.

Status p.t er at vi er igang med en masse forberedelser, og regner med at gå i luften fra 15/7 ca.

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:47
Hej Wil

Det lyder som en rigtig god ide, men jeg har følgende spørgsmål:

1: Hvornår på dagen vil I leverer til privatkunder?

2: Er de priser du nævner listepriser (før evt. aftalerabat)

3: Kan I stå for afhentning i hele DK

Jeg er sikker på at det kan blive et stort hit blandt mange webshopsejere.

God vind

Flemming Gravesen Unique indretning
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:31
Hej flemming

Jeg forventer at vi vil levere til privatkunder i følgende tidsrum:

Mandag til Torsdag : 15.00 - 20.00

Fredag : 17.00 - 20.00

Lørdag : 10 - 14.  Bemærk at vi kommer til at tage et gebyr for levering lørdag.

Indtil vidre begrænser vi vores afhenningsservice til vores hovedebyer og opland, hvis det kommer godt op at køre, kommer der flere ruter, med opsamling i mindre byer osv.

Overstående priser er et ca. beløb indtil vidre, jeg vil gerne holde på prisen lidt endnu, men jeg kan da løfte sløret for at pris niveauet bliver holdt ret tæt på de oplyste priser.

Med venlig hilsen christian.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:42
Uden at være særlig klog. Så hermed en opfordring til mange webshopejere og dette nye transportfirma. Der findes store postkasser som kan fungere som pakkeindlevering. http://www.postopak.dk/ hvor der står at man kan aflåse så den kun kan åbnes en gang, og så indsætte en pakke, og dermed behøver folk ikke være hjemme for at modtage pakker! Hvis webshopejere i samarbejde med ovennævnte firma evt. gjorde opmærksom på dette, og at man så samtidig kunne levere billigere hvis folk havde en sådan postkasse/pakkekasse til at aflevere i. Ja, ved ikke lige hvordan det skulle foregå praktisk i samarbejde på kryds og tværs. Bare nogle løse tanker herfra.

MVH
Hans Pedersen

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:32
Hej Hans

Ideen er god nok, men hvem skal betale de 2-5.000,00 kr. for denne postkasse?

Flemming Gravesen Unique indretning
Skrevet kl. 21:04
Ja, hvem skal betale det. Det skal borgeren selv. Men hvis der var en samlet liste over webshops der tilbød billigere forsendelsesomkostninger (på baggrund af at folk havde en sådan løsning, og de så blev betjent af det nye transportfirma) og alle webshops reklamerede med billigere forsendelse (og at de ikke skulle på posthuset at hente varen) Så ville det måske være medvirkende til at nogle ville sige, jamen vi trænger da til en ny flot stor postkasse.

Køkkenet er renoveret, badeværelset er renoveret, haven er noget mange går op i. Hvorfor så ikke en stor flot præsentabel postkasse hvor deres indkøb af mange forskellige slags automatisk kan blive leveret selvom de ikke er hjemme.

Men ja, det er mange penge... Og er nok svært at overbevise størsteparten om fordelene herved.

MVH
Hans

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:17
 Hej jeg bor i 6700 område og har et lille vognmand firma. Ideen er super. Vi kan evt. samarbejde. mit tlf : 22301646
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)