Hejsa alle sammen Jeg vil lige lufte ideen her igen, og denne her gang vil jeg meget gerne have noget feedback fra webshops som sender pakker rundt i hele landet. Til at starte med, vi er et firma, som arbejder landsdækkende via samarbejdspatnere og vores egne medarbejder. Vi har planer om at åbne afdelinger i 5 danske stor byer inden slutningen af juli. Vi har allerede en afdeling i Århus og i København hvor vores faste kundekreds bliver serviceret. Ideen går ud på at åbne 5 afdelinger, hvor kunden kan aflevere pakker til distribution rund omkring i Danmark. Vi vil satse på btc kunder, da vi mener der er et stort markede for dette. Dine pakker kan leveres på 2 måder. Express service hvor vi sender pakken direkte til kunden, leveringstid på max 24 timer fra indlevering. ( i bestemte områder) Road service hvor vi sender pakken til en af vores andre afdelinger, hvor kunden så kan afhente pakken inden for vores åbningstid. Vi vil satse på at holde prisen nede, og kan fra storby til storby levere til følgende ca. priser 5 KG: KR. 60,- 10 KG: KR. 70,- 15 KG: 85,- 20 KG: KR. 95,- Overstående priser er vejl. Vores service består i følgende: Hurtig og sikker transport af dine pakker Pallekørsel i hele danmark til konkurrence dygtige priser Track and trace på alle pakker Storkunder aftaler med egne fragtbreve, afhentningsservice m.m ( ved over 350 pakker pr år ) Gode aftaler på emballage til forsendelse af din pakke. Er der nogle af jer der kunne tænke sig at benytte sådan en service. Hvad skulle der til for at i ville skifte til et firma som vores. Hvad mangler vi? Håber at høre lidt fra nogle af de mellemstore - store webshops, som mangler en pålidelig transport partner. Vi har 15 biler kørende, og et par lastbiler til kørsel mellem storbyer. |
Hej Wil.
Du har fat i noget rigtigt og hvis det bliver gjort professionelt og til de rigtige priser, tror jeg markedet er meget stort.
Her tænker jeg både på B2B og B2C og jeg tror at du løser et stort problem for mange virksomheder, webshops.
Du har fat i noget rigtigt og hvis det bliver gjort professionelt og til de rigtige priser, tror jeg markedet er meget stort.
Her tænker jeg både på B2B og B2C og jeg tror at du løser et stort problem for mange virksomheder, webshops.
Emnet har været oppe en del gange, jeg ved ikke hvor det strander, men check lige denne tråd fra Lars P.
Vi sender i dag selv pakker m.m. B2B og har også planer omkring webshop m.m.
Held og lykke med projektet.