Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino rekord

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
For første gang, er der skrevet mere end 500 indlæg på en dag og det er rekord.
Vi kan godt klappe os selv på skulderen med alt den hjælp der bliver delt!

Dbh Martin
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:11
  *** helt hudløs på højre skulder ***  (er venstrehåndet)

Det er da helt vildt.... Jeg kan huske dengang "indlæg i dag" pludselig var på flere sider ikke ikke blot én , så Amino er virkelig vokset siden da.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:23
Øv, har siddet i toget frem og tilbage fra Jylland i dag (7 pinefulde timer uden internet) så har slet ikke kunne deltage i rekorden.
Øv

Skynder mig at gå dagens indlæg igennem for om ikke der er noget jeg kan bidrage med... hvis nogen er friske så giver vi en lige en power-omgang og booster den til 600 indlæg

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:33
Jeg syntes faktisk os amino er nået til det stadie hvor man ikke kan følge med i alle tråde længere.. der sker bare for meget.. . så når man kommer hjem og kigger indlæg i dag.. så er der gud hjælpe mig 26 sider.. og så sidder man der..  .. hvor blev de gamle dage med blot 5 sider af. .. hehe..
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:38
Dato: 15-05-2007 23:32:58
Forfatter: magle
Jeg syntes faktisk os amino er nået til det stadie hvor man ikke kan følge med i alle tråde længere.. der sker bare for meget.. . så når man kommer hjem og kigger indlæg i dag.. så er der gud hjælpe mig 26 sider.. og så sidder man der.. .. hvor blev de gamle dage med blot 5 sider af. .. hehe..

Jeg forudser en fremtid, hvor læger landet over vil stille diagnosen "Amino Stress" til travle iværksættere :-)
Et sjælden men meget farlig stress-tilfælde...

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 09:46
Amino tager al min tid. Hvordan skal jeg dog få tid til at passe forretningen?

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:48
Det understreger i hvert fald nødvendigheden af en bedre præsentation af dagens indlæg, således at man kun ser trådene og ikke hver enest post.
- mon ikke det kommer i den lovede ny version?
Jeg synes, det er et meget positivt problem, som viser, at Martin har fået fat i noget af det rigtige. Jeg kender ikke andre fora, hvor tonen er så gennemført konstruktiv. Den store grad af frihed til selvpromovering er, for mig at se, nøglen til dette.
Godt gået, Martin - og os andre.

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:22
Dato: 16-05-2007 09:46:16
Forfatter: Martin Denker / www.DenkerMedia.dk
Amino tager al min tid. Hvordan skal jeg dog få tid til at passe forretningen?

Indlæg Adwords i din signatur og gå amok med at skrive indlæg, så har du en forretning der... (men spørg hellere lige Thorborg om lov først )

PS og off topic... Denker du bør måske overveje at lave din signatur horisontal frem for vertikal. Den er meget lang og fylder deraf meget i lænden...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:34
Dato: 16-05-2007 10:47:48 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Det understreger i hvert fald nødvendigheden af en bedre præsentation af dagens indlæg, således at man kun ser trådene og ikke hver enest post.
- mon ikke det kommer i den lovede ny version?

Indtil da brug http://d0t.dk/amino det er ihvertfald en rigtig god oversigt over nye tråde der er kommet i løbet af dagen.

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:42
Hej....

Er helt enig i at man kan slet ikke nå at følge med for når, man trykker på knappen. Nye indlæg i dag, og gør det 10 min senere så kan man slet ikke finde det indlæg som man lige har skrevet i, men det er kanon fedt med alt den deltagelse :D

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)