Vi kan godt klappe os selv på skulderen med alt den hjælp der bliver delt! Dbh Martin |

Det er da helt vildt.... Jeg kan huske dengang "indlæg i dag" pludselig var på flere sider ikke ikke blot én

Vi kan godt klappe os selv på skulderen med alt den hjælp der bliver delt! Dbh Martin |
![]() Det er da helt vildt.... Jeg kan huske dengang "indlæg i dag" pludselig var på flere sider ikke ikke blot én ![]() |
Øv ![]() Skynder mig at gå dagens indlæg igennem for om ikke der er noget jeg kan bidrage med... hvis nogen er friske så giver vi en lige en power-omgang og booster den til 600 indlæg ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
![]() |
Jeg forudser en fremtid, hvor læger landet over vil stille diagnosen "Amino Stress" til travle iværksættere :-) Et sjælden men meget farlig stress-tilfælde... |
![]() |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Det understreger i hvert fald nødvendigheden af en bedre præsentation af dagens indlæg, således at man kun ser trådene og ikke hver enest post. - mon ikke det kommer i den lovede ny version? Jeg synes, det er et meget positivt problem, som viser, at Martin har fået fat i noget af det rigtige. Jeg kender ikke andre fora, hvor tonen er så gennemført konstruktiv. Den store grad af frihed til selvpromovering er, for mig at se, nøglen til dette. Godt gået, Martin - og os andre. mvh Hans |
Indlæg Adwords i din signatur og gå amok med at skrive indlæg, så har du en forretning der... (men spørg hellere lige Thorborg om lov først ![]() PS og off topic... Denker du bør måske overveje at lave din signatur horisontal frem for vertikal. Den er meget lang og fylder deraf meget i lænden... |
|
Hej.... Er helt enig i at man kan slet ikke nå at følge med for når, man trykker på knappen. Nye indlæg i dag, og gør det 10 min senere så kan man slet ikke finde det indlæg som man lige har skrevet i, men det er kanon fedt med alt den deltagelse :D |