Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anthony Robbins: Fire trin der kan rykke dig personligt

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige dele 4 trin fra Anthony Robbins, omkring hvordan du kan udvikle dig personligt.

1. Vælg en del af dit liv, som du ønsker at forbedre. Beskriv, hvad denne del er for dig i øjeblikket. Vær specifik.

2. Nedskriv de ritualer, som har formet dine aktuelle forhold til denne del. Vær ærlig.

3. Skriv ned, hvad du ønsker. Hvad er din overbevisende vision? Vær specifik.

4. Nedskriv de ritualer, der vil sparke din overbevisende vision i gang. Hvad ville du være nødt til at gøre anderledes, for at få det, du ønsker dig?

Kilde: Iværk TV

Smid gerne en kommentar! Smile

/Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55

Hej

Undskyld, men er det ikke almen udviklings lære......fra 80'erne???

/Kenneth

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:02

Kenneth:

Hej

Undskyld, men er det ikke almen udviklings lære......fra 80'erne???

/Kenneth

Det er meget muligt. Det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på. :)

Man må gøre op med sig selv, om man synes, at rådene er brugbare.

/Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:21

Robbins Rocks :-) Jeg kan ikke engang genkende de fire trin. 

Jeg er mest til hans 6 human needs - og så generelt det at han er totalt superdygtig, superskarp og tilsyneladende altid respektfuld over for "andet liv" på jorden.

Der er områder jeg mener han er for skråsikker indenfor, hvor han videregiver forkert info, men generelt gør han alt det rigtige. Han er bare for sej og god. Jeg har aldrig set ham være nedladende - uanset. Han har "The Ultimated Edge", der går ud på at gøre verden til et bedre sted, ikke at stjæle lidt Street Credit fra andre ved at sparke til dem, stikke dem i ryggen og eller stjæle fra dem.  

http://www.getrmt.com/mj.php

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:27

Gita Street:

Robbins Rocks :-) Jeg kan ikke engang genkende de fire trin. 

Jeg er mest til hans 6 human needs - og så generelt det at han er totalt superdygtig, superskarp og tilsyneladende altid respektfuld over for "andet liv" på jorden.

Der er områder jeg mener han er for skråsikker indenfor, hvor han videregiver forkert info, men generelt gør han alt det rigtige. Han er bare for sej og god. Jeg har aldrig set ham være nedladende - uanset. Han har den Ultimative Edge.  

http://www.getrmt.com/mj.php

Hej Gita

Jeg er så småt begyndt at læse lidt om ham og se nogle videoklip. Han virker som en interessant person, som man kan lære meget af.

/Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:31

Gita Street:
Jeg kan ikke engang genkende de fire trin. 

Han nævner dem i sin ''nytårstale''.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:38

Tak, jeg så den i januar, supergod video, men det har ikke haft mit fokus. Jeg arbejder med de 6 human needs og at lære dem så de er helt inde. Jeg kan ganske enkelt ikke rumme flere dimensioner dér på en gang, så længe jeg har andet at tænke på. Men den er på listen :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:46

Gita Street:

Tak, jeg så den i januar, supergod video, men det har ikke haft mit fokus. Jeg arbejder med de 6 human needs og at lære dem så de er helt inde. Jeg kan ganske enkelt ikke rumme flere dimensioner dér på en gang, så længe jeg har andet at tænke på. Men den er på listen :-)

Har du et link til de ''6 human needs''? :)

/Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:51

Simon Nielsen:

Har du et link til de ''6 human needs''? :)

Ja, linket til den lange video jeg delte tidligere i tråden synes jeg beskriver det godt, men det er nok fordi jeg har set de fleste videoer jeg løbende får et link til via deres mailingliste på http://robbinsmadanescoachtraining.com og  http://www.tonyrobbins.com/ 
Jeg har også købt "Ultimate Edge" - som du kan downloade en gratis introtime med på sidste website

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:58

Jeg kan de seks behov i rygraden, men at forstå ens egne og andres handlemønstre derefter jeg er kun i gang med. De er dog her, men hvis de virkelig skal give mening kan det hjælpe at se alle videoer og give det tid til at analysere sig selv og andre:

Certainty
Uncertainty/Variety
Significance
Connection and love
Growth
Contribution 

Men de er gode til både at analysere om man som alene person lever i pagt med sin egen natur men også om man opfylder sin partner og andres behov. Plus om de også ditto opfylder ens egne. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)