Robbins Rocks :-) Jeg kan ikke engang genkende de fire trin.
Jeg er mest til hans 6 human needs - og så generelt det at han er totalt superdygtig, superskarp og tilsyneladende altid respektfuld over for "andet liv" på jorden.
Der er områder jeg mener han er for skråsikker indenfor, hvor han videregiver forkert info, men generelt gør han alt det rigtige. Han er bare for sej og god. Jeg har aldrig set ham være nedladende - uanset. Han har "The Ultimated Edge", der går ud på at gøre verden til et bedre sted, ikke at stjæle lidt Street Credit fra andre ved at sparke til dem, stikke dem i ryggen og eller stjæle fra dem.
Robbins Rocks :-) Jeg kan ikke engang genkende de fire trin.
Jeg er mest til hans 6 human needs - og så generelt det at han er totalt superdygtig, superskarp og tilsyneladende altid respektfuld over for "andet liv" på jorden.
Der er områder jeg mener han er for skråsikker indenfor, hvor han videregiver forkert info, men generelt gør han alt det rigtige. Han er bare for sej og god. Jeg har aldrig set ham være nedladende - uanset. Han har den Ultimative Edge.
Tak, jeg så den i januar, supergod video, men det har ikke haft mit fokus. Jeg arbejder med de 6 human needs og at lære dem så de er helt inde. Jeg kan ganske enkelt ikke rumme flere dimensioner dér på en gang, så længe jeg har andet at tænke på. Men den er på listen :-)
Tak, jeg så den i januar, supergod video, men det har ikke haft mit fokus. Jeg arbejder med de 6 human needs og at lære dem så de er helt inde. Jeg kan ganske enkelt ikke rumme flere dimensioner dér på en gang, så længe jeg har andet at tænke på. Men den er på listen :-)
Ja, linket til den lange video jeg delte tidligere i tråden synes jeg beskriver det godt, men det er nok fordi jeg har set de fleste videoer jeg løbende får et link til via deres mailingliste på http://robbinsmadanescoachtraining.com og http://www.tonyrobbins.com/ Jeg har også købt "Ultimate Edge" - som du kan downloade en gratis introtime med på sidste website.
Jeg kan de seks behov i rygraden, men at forstå ens egne og andres handlemønstre derefter jeg er kun i gang med. De er dog her, men hvis de virkelig skal give mening kan det hjælpe at se alle videoer og give det tid til at analysere sig selv og andre:
Certainty Uncertainty/Variety Significance Connection and love Growth Contribution
Men de er gode til både at analysere om man som alene person lever i pagt med sin egen natur men også om man opfylder sin partner og andres behov. Plus om de også ditto opfylder ens egne.