|
Hvorfor bor jeg dog ikke i københavn..... |
Ej, jeg håber det bliver en fast tradition - Kan desværre ikke nå forbi i aften, men det kunne være morsomt, at få sat ansigt på folk herinde :-)
Debat
|
Hvorfor bor jeg dog ikke i københavn..... |
|
Ej, jeg håber det bliver en fast tradition - Kan desværre ikke nå forbi i aften, men det kunne være morsomt, at få sat ansigt på folk herinde :-) |
|
Kan desværre ikke, ville ellers gerne have mødt jer andre, Men med en så kort varsel har jeg ikke engang tid nok til at nå på toilettet :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
|
Jeg kommer, men kun for at få gratis sokker... |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Du har fået gratis strømper en gang, men fair nok - et par sokker i bytte for en øl. Rene sokker koster øl med sidevogn :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Hej Fedt initiativ. Man skulle næsten lave nogle lokale Amino Barer rundt omkring i landet. /Simon Mark Nielsen |
Det handler jo blot om at finde et sted der er hyggeligt og så skrive herinde, så er planlægningen i gang :-) Jeg har allerede fået et par ekstra tilmeldinger til i aften via skype og PB. Kom frisk, resten af det Københavnske Amino folk. En øl, en kop kaffe, lidt grøn the... kom og sig hej :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
- Ja det er bare med at komme i gang. :) /Simon Mark Nielsen |
|
Ahemm... hvem gav sidst...? |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
|
Lyder hyggeligt. Jeg tror, at jeg kigger forbi. Selvom jeg skal gå igen ca. 18.30. Men bedre end ikke at møde op |