Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan søger man kunder indenfor rengøringsbranchen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg har startet mit eget rengøringsfirma, dog har jeg ingen kunder :)

Hvordan søger man kunder i branchen? Jeg har tegnet en logo og skrevet et brev, som jeg vil bruge til at besøge virksomheder personligt og præsentere mig uopfordret. Vil det hjælpe?

Jeg har en kursusbevis fra amu( daglig rengøring ), så jeg vil starte med at søge almindelig rengøring af fx kontorer, skoler og lignende.

Kan de hjælpe mig med at komme igang med at finde kunder?

/Turan

Ps. Jeg har rimelig styr på alt andet end at finde kunder. Har undersøgt i 6 måneder.
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Adwords eksempelvis... Den fungerer især hvis du ikke bryder dig om at kontakte mulige kunder uden en aftale forud.

Men ellers starter du fra bunden. Ud i virksomhederne og præsentér dig selv, eller løft knoglen, print en liste over virksomheder ud og start fra en ende af. (Gør samtalen kort - din produkt er nemt at forstå). Forsøg at få et personligt møde i stand.

"Hej. Jeg ringer fra ABCD Rengøring, og vi præsenterer i øjeblikket vores lille virksomhed for erhvervslivet i jeres område. Vi tilbyder høj kvalitet til en god pris, og kan på 10 min. give jer et rigtigt godt tilbud, der er tilpasset jeres behov.

Alle i dag har jo brug for præsentable lokaler, og medarbejdere der føler sig god tilpas i deres omgivelser, ikke sandt? (Vent på at vedkommende svarer bekræftende, da du så har en åbent behov du kan bygge videre på)

Som sagt skal vi kun bruge 10 min på at se jeres virksomhed igennem, og vi er i området i næste uge. Skal vi lige kigge forbi hos jer samtidig?"

Ellers kan du få et prof. bookingbureau til at booke møder for dig. Men de koster, og det er vigtigt at du får lavet en aftale der sikrer dig kvalificerede møder.

HUSK: Start i det små. Så kan du lave alle begynderfejlene på de små kunder. Du kan nemmere undvære en kunde til 3.500,- om måneden end en til 35.000,- :o)

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)