Frank Dandy boxershorts - HELT NYE MODELLER - fra kr. 20
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Kære alle
Som fast aftager af Frank Dandys varer kan vi nu endnu en gang tilbyde et super skarpt parti.
Se mere info HER: https://madmimi.com/mimio/801f52/preview - eller kontakt Rasmus@parti-salg.dk - for total stockliste. mange fede modeller !!
Sprit nye varer - ligger pakket som f.eks. et par bjorn borg.
Priser fra kr. 20 per stk Minimum 100 par.
Vh Rasmus PartiSalg

|
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Thomas
Skrevet
01-03-2012 kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var sku billigt :), det kunne være man skulle overveje at købe 100 par, har du nogen billeder af modellerne? hvor mange forskellige er der?.
ØRts
|
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Det var sku billigt :), det kunne være man skulle overveje at købe 100 par, har du nogen billeder af modellerne? hvor mange forskellige er der?.
ØRts
Ja jeg har så .. smid mig en mail, så skal jeg sende en stockliste i din retning :-)
|
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
OBS
Prisen på kr 20 plus moms er på MINIMUM 1000 par. Kontakt mig for en pris på mindre mængder!
De ligger stadigvæk ude i forretningerne til 169-199 - og ligeså på frankdandy.com
Vh Rasmus
|
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Det var måske lidt vildledende at indlede med fra 20 kr pr stk ved min 100 stk..
Og senere 1000 stk - stadig god pris, men det bliver jo lidt en anden handel :-)
|
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Det var måske lidt vildledende at indlede med fra 20 kr pr stk ved min 100 stk..
Og senere 1000 stk - stadig god pris, men det bliver jo lidt en anden handel :-)
Måske formulerer jeg mig forkert, men jeg har aldrig ment, at prisen var kr. 20 ved 100 par. Jeg skriver priser FRA kr. 20 - og minimum 100 par.
Om ikke andet, så er der styr på det nu 
De første 2000 par er iøvrigt solgt - så 5000 par tilbage.
|
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Hej.
Hvad er prisen så ved 100 par? :)
Mvh Martin
Kan kontaktes pr. mail på Info@caps4you.dk hvis det er.
|
Fra Horsens
Tilmeldt 26. May 11
Bo Mogensen
Skrevet
09-03-2012 kl. 22:02
Send gerne en stockliste til Info@designeksperten.dk
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-03-2012 kl. 22:05
Billeder og priser til janniknp@gmail.com :-)
Kunne være interesseret i 20 par
|
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Der står minimum 100 par :)
|