Hej alle friske Aminobrugere! Er du nysgerrig, hvad der sker på den anden side af kloden i Silicon Valley og San Francisco, når du er på vej i seng? Er du nysgerrig omkring, hvorfor Billy’s Billing ikke har fået kapital i Danmark eller er du blot interesseret i at få en update fra downtown San Francisco, så skal du spidse dine ører. Daniel Laursen fra Trendsonline.dk har interviewet mig i forbindelse med, at jeg er draget til USA for at udvikle online regnskabsprogrammet Billy’s Billing. Du kan lytte til de 45 minutter lange interview her http://www.trendsonline.dk/2012/02/27/podcast-62-interview-med-toke-kruse-billysbilling/, men du kan også få en kort update på, hvorfor jeg er taget til USA ved min seneste mini-video dagen før jeg hoppede op et fly til USA: Jeg glæder mig til at høre fra dig – ellers ses vi på min nye blog www.billyconvalley.com, hvor jeg jævnligt lægger billeder, videoer og blogindlæg op fra San Francisco – husk at subscribe, når du ankommer på siden :-) Toke Kruse |
Følg med i en iværksætters jagt på succes i USA
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)