Hej En god ven har bedt mig undersøge priserne på nye flyers til sin Pizzabar. Han er pt. tillsluttet www.Just-eat.dk og dette skal naturligvis med, i de nye flyers. Der skal laves lidt om på selve nemu kortet, da visse emner skal tages af og nye lægges på. Den nuværende str. er trykket i A3 og foldet på midten, så det er i A4 der deles ud. Er trykt i 4 farver. Han ønsker fast pris på følgende antal flyers. 3.000 5.000 7.500 10.000 15.000 20.000 25.000 Der findes ikke en nuværende klice der kan benyttes. Formatet i de nye flyers er ikke afgørende, dog er kravet at det er let læseligt i behagelige farver. Kom med en god pris, og jeg vil tale med min gode ven om de muligheder i sender til mig. enten her gennem Amino under dette indlæg eller i private beskeder, du kan også sende en mail dirkte til mig på r.buch@get2net.dk. Jeg ser frem til at modtage gode tilbud og vil kontakte den udvalgte trykker, når beslutningen er taget. I øvrigt vil jeg her i tråden oplyse når den rette trykker er fundet. Venligst René Buch |
Flyers til Pizzabar ønskes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Venligst
René Buch
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)