Hej Aminoer.. :-)
Nu har jeg sat mig for at at jeg skal have tjent nogle flere penge, så min drøm at blive iværksætter kan blive opfyldt, da jeg mangler en kapital.
Jeg er en ung frisk mand på 22 år der til dagligt arbejder og bor i Aalborg. Til dagligt arbejder jeg som mestersvend(slagter) i en Kvickly i Aalborg, med masser af ansvar og fart over feltet. Jeg blev udlært som detail slagter i 2009 og siden arbejdet som slagter forskellige steder.
Min store interesse for computer og internet har gjort at jeg har nogle kompetencer indenfor forskellige områder.
I min tid som "Lille" iværksætter, har jeg har webshops, Cash back sider, affiliate sider, online nyhedsside med fodbold, flere store facebooksider mm.
I dag har jeg koncentreret mig mest om affiliate marketing, mest på hjemmesider og lidt på facebook. Jeg besidder at lave lidt SEO, dog uden jeg kan vise den store erfaring her.
Jeg elsker at lege med hjemmesider og skrive indhold osv. Jeg har meget erfaring med Wordpress, hvor i mange af mine egne sider er udviklet.
Jeg håber det var information om mig ellers er du velkommen til at kontakte mig her på amino, mail mj @ pezzo.dk (bemærk mellemrum) eller telefon 52 40 71 07.
Hvis jeg skulle vælge, kunne jeg godt tænke mig at sidde i et firma, enten i kundeservice ellers hos et firma der udvikler wordpress sider, men er åbent overfor alle tilbud.
Ser frem til at hører fra dig.
Med venlig hilsen
Morten Johansen