Hej Nu gider jeg ikke mere! Jeg har spildt en masse tid penge på dårlige script og programmer. Jeg møder hele tiden nye problemer, så derfor håber jeg virkelig der er nogle herinde der vil/kan hjælpe mig. Jeg behersker frontpage & photofiltre som jeg benytter til at lave hjemmesider for venner og bekendte – med dette vil jeg blot fortælle at jeg kender lidt til hvordan man kan lave hjemmesider – og ville egentligt ikke sige mere med det end så har du en fornemmelse af hvilket stadige jeg er på. Men jeg har nu i et par år tumlet med den her kanon idé, syntes jeg i hvert fald selv, Jeg skal selvfølgelig kunne styre det hele bagved men hvert enkelt medlem skal kunne logge sig ind på deres respektive downlines og se deres struktur. Hvert enkelt medlem skal også have en kopi af hjemmesiden med deres eget referencelink tilknyttet så de kan markedsføre eksempelvis på AdWords ect… Er der nogen der har mod på at tage chancen ![]() jeg glæder mig til at høre fra jer hilsen qxl444 |
ny hjemmeside med mlm script
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
(Vi kan først få hul i kalenderen slut august eller start september) Hvis du sender en kravsspecifikation til mig på psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt melde tilbage med et prisestimat. Mvh Peder |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)