Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år - Store fremtidsplaner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Jeg er 16 år gammel og har altid tænkt i "iværksætter baner".

Siden jeg var helt lille har jeg altid lavet små forretninger og handlet med aktier.

Det sidste halve års tid har jeg arbejdet på et nyt projekt som netop er åbnet!

Det hedder Whiskybæltet.com (klik her for at se sitet).

Vil i ikke kigge på hjemmesiden og melde tilbage hvad i synes om konceptet og siden i sig selv!?

Jeg søger samarbejdspartnere, som kan tilbyde medlemmerne fordele eller rabatter (er du interesseret?, skriv skriv skriv!)

Jeg har ikke de store markedsføringsbudgetter, og vil derfor sætte stor pris på at få skabt noget omtale på hjemmesider og i magasiner. (måske kan du hjælpe mig?)

Jeg ser frem til at høre fra en masse erfarne som mindre erfarne iværksættere og personer som har noget på hjertet

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 13:58
Synes faktisk det ser pi.... godt ud
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 14:45
Hej!

Nu har jeg ikke den store erfaring med hjemmesider, men jeg syntes din er flot og overskuelig, og det er ikke svært at finde rundt...

Konceptet lader også til at være godt, uden at have hørt så meget til det....

Du kan måske få noget pr ved at skrive ind til den lokale avis, eller en nyhedshjemmeside, og fortælle lidt om at du har startet din hjemmeside osv. og så er der jo lidt et sensationsmoment i at du kun er 16 år... du kunne måske få en god artikel ud af det... Så længe konceptet fungerer og kunderne er glade, tror jeg ikke at folk vil hæfte sig så meget ved at du trods alt kun er 16 år...

Jeg ser frem til at høre mere senere!

Med venlig hilsen

Jakob 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:17
Hej

Jeg vil bare sige at jeg syntes du har fået et rigtig godt resultat ud af din side. dog brude du få flyttet den over på et ordenligt domæne, i stedet for det der. xn--cfaklfj , men ellers er siden jo sådan set færdig, og du skal sætte forkus på at skaffe partnere og brugere, hvis du har brugerne skal partnere nok komme. men brugere vil jo også have fordelene.

du kan måske få lidt brugere ved at eksponere din side via partner-ads (og så lav et banner med opret dig som bruger og få chancen for at vinde en ipod.. osv. og så giv partnerne et vist beløb pr. signup du får.)

Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 20:21
Hej Magle,

Tak for din kommentar!

Hjemmesiden hedder ikke: xn--sadafasblah-blah.com det er bare kaldenavnet (som alle browsere forstår),
det rigtige link er www.whiskybæltet.com men da det ikke er muligt mange steder
at skrive æ i et link derfor har jeg også registreret flere domæner:
f.eks.

whiskybaeltet.com
wiskybaeltet.com
wiskybæltet.com
whiskeybæltet.com
whiskeybaeltet.com
m.f.

Alle domæner med æ,ø og å får også et underligt domæne (xnsds-asfaf) som understøttes af alle browsere.

Lidt indviklet og besværligt! men i fremtiden kommer alle browsere til at understøtte æ,ø og å uden problem.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:56
Dato: 15-05-2007 20:20:56 Forfatter: N. Stenfeldt Hej Magle,

Tak for din kommentar!

Hjemmesiden hedder ikke: xn--sadafasblah-blah.com det er bare kaldenavnet (som alle browsere forstår),
det rigtige link er www.whiskybæltet.com men da det ikke er muligt mange steder
at skrive æ i et link derfor har jeg også registreret flere domæner:
f.eks.

whiskybaeltet.com
wiskybaeltet.com
wiskybæltet.com
whiskeybæltet.com
whiskeybaeltet.com
m.f.

Alle domæner med æ,ø og å får også et underligt domæne (xnsds-asfaf) som understøttes af alle browsere.

Lidt indviklet og besværligt! men i fremtiden kommer alle browsere til at understøtte æ,ø og å uden problem.

De fleste virksomheder gør det, at de placere webstedet på wiskybaeltet.com og så bruger de bare wiskybæltet.com i markedsføring.

Så få gjordt det således, det andet ser dumt ud, og virker underligt / uprofessionlet. (xnsds-asfaf)

Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 23:16
Magle xnsds-asfaf,

Du har helt ret! - jeg vil undersøge mulighederne for at ændre dette :)

Tak for hjælpen!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)