Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhed skal jeg ikke starte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens. Er ved og starte min egen virksomhed. Er der nogle der ville kunne fortælle mig hvilke områder jeg skal holde mig langt fra og hvad der eventuelt kunne være lidt mere smart :)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:16

Hvis du gerne vil tjene mange penge kan en tømrervirksomhed ikke anbefales :-) 

Elsker du at skabe ting med dine hænder, så kan en tømrervirksomhed anbefales...

Mit råd til dig må være, at du ikke skal starte virksomhed efter hvad der er smart eller hvad andre synes er en god idé. Find ud af hvad DU brænder for, og start så den virksomhed. 

Held og lykke med det

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:20

Jo det er også det jeg er igang med pt og jeg har planer om. Jeg ved bare ikke helt om det holder. Fordi det som jeg laver er forskellige ting i træ som jeg selv designer. Bla. skærbrætter bog holdere skåle osv. Men er bange for at starte det op og skyde penge i det eftersom jeg frygter lidt folk hellere vil gå ned i føtex og købe det til meget billigere penge. Dog ikke så flot med alligevel :).

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 23:25

Uden at lyde al for åbenlys, så tænk innovativt. Lad være med at gøre som alle de andre, og find på noget unikt.

Vælg en niche hvis det er muligt, og find så din egen niche.

Og vælg med hjertet. Noget du brænder for, og ikke kun ting der kunne give afkast. Derved ikke forstået, at du skal vælge noget der slet ikke har mulighed for, at give afkast. Men du giver mere af dig selv når du yder en service, du selv kan stå inde for!

Håber det hjalp dig lidt.. ;-)

- Jonathan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)