Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt på amino :) ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Barrit
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Confidoo Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle I aminobrugere,

 

Som noget nyt for amino (tror jeg) - er vi er ved at starte en hundepension.

Vi har netop frigivet websitet www.truelslund.dk. Og vil meget gerne have konstruktiv kritik af denne. Meget gerne fra de af jer, der har hund. Der må da være nogen;-)

 

 

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Enkel og overskuelig hjemmeside! - behalige farver og runde kanter.

Jeg kan ikke rigtig finde noget som skal ændres.

Dog ville det være en idé at lave en side som hedder noget alla "det siger kunderne" eller "hundene siger" (for at gøre det lidt sjovt).
Der i kan du skrive kundernes oplevelser og meninger om hundecenteret, alle de positive ting folk har sagt om det osv.

Det skaber en trykhed for andre som finder hjemmesiden, og de får måske lyst til at "overlade" hunden til jer, en nytårsaften f.eks.

En anden ting, (kræver lidt mere) kunne være at sætte webcam op i hundenes værelser, så ejeren altid (hvis han/hun f.eks. er på ferie) kan gå ind
og se "til den lille". Det ville udover tryghed hos ejeren, skabe en masse omtale i pressen osv.


Alt i alt en god hjemmeside !


Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at det ser rigtigt godt ud, savner dog billeder, men de er på vej kan jeg forstå, fedt at hundene har egen græs gård også. 
Jeg tror at man skal passe på med webcams, da en hund som er i kennel ikke opfører sig som en hund der er hjemme, og derfor vil i måske opleve bekymrede ejere som ringer hele tiden.

Det eneste minus jeg kan se er at i ikke ligger tættere på Kbh ;-)



Fra Barrit
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Confidoo Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for den fine feedback. Vi går og gør os nogle overvejelser omkring, hvad der kunne være en god service at tilknytte et sådant ophold. Webcams er en sjov idé, men jeg er også lidt bange for de evt. bekymrede ejere. Og på den anden side, de skal ikke være så meget i boksen jo:) De skal jo ud og snuse rundt på arealerne.

Billeder kommer der en masse af. Vil bare godt lige have faciliteterne bygget færdig først.

Idéen med kundekommentarer er også god - noget som har overvejet og helt sikker vil arbejde videre med.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Fin hjemmeside. Det er super vigtigt at folk tænker tryghed, når de besøger jeres side. Jeg vil foreslå at i arbejder på at teksterne fortæller at i selv virkelig holde af hunde, og har pensionen af lyst.
Jeg har været ude og besøge en del pensioner, og har godt nok set noget snask. Tryghed er nøglen!

 

Glæder mig til at se flere billeder!

 

Forresten, måske man kunne gøre noget med nogle farver, så siden ikke var så brun?

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig i at siden er rigtig flot og overskuelig - en rigtig fin side.

Hvis jeg skulle give en smule feedback du kan bruge til noget så ville det være at der er nogle af fanerne der ikke hører et billede til og de fremstår så lidt kedelige måske. Da det er en hundeside synes jeg bare at det er alle tiders lejlighed til at vise endnu flere billeder hvor dejligt jeres kunders hunde har det hos jer..

 

Men overall rigtig flot!

 

Mvh

Johan

 

Fra Barrit
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Confidoo Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Johan,

 

Tak for din feedback. De tomme sider vil helt sikkert bliver fyldt med billeder af pensionen - altså selve faciliteterne. Disse er dog stadig under opbygning. Skulle jo nødig "skræmme" nogle med byggerod..:)

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-05-2007 13:58:54
Forfatter: N. Stenfeldt
Hej,
Dog ville det være en idé at lave en side som hedder noget alla ''det siger kunderne'' eller ''hundene siger'' (for at gøre det lidt sjovt).
Der i kan du skrive kundernes oplevelser og meninger om hundecenteret, alle de positive ting folk har sagt om det osv.


Hehe - jeg kan lige se det for mig :-)

Det siger hundene
Vuf, vuf, vuf, vuuuuuf! (Molly, Cocker Spaniel)

Vov, vov! (Bingo, Gravhund)

Vruuuf, vovvov, vufvov! (King, Schæfer)

Hehe :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg får lyst til at sende vores hund ned til jer med det samme!

Fed side - det hele er meget tiltalende.

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Flot side synes jeg og godt med de lidt personlige billeder og tekst...

 

Eneste fejl jeg kunne finde, var at Idi er en HANDkat og ikke en HANkat :-)

 

..Passer i også kaniner?

 

Mvh Nina

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)