Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop ber om kritik (og fifs)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte.

Det første jeg faldt over var, at du kun tager imod Dankort. Du skal nok få flere betalingskort på sitet. Farverne er ikke lige mig, men det er jo smag og behag, og så er det måske lidt svært at læse firmaoplysninger i bunden. Men super at du har dem med, det virker troværdigt

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte,

Jeg er lidt enig med Rasmus.

Du skal tage imod flere typer betalingskort (det er dumt at miste kunder af den grund)

Designet er fint, dog synes jeg du skal tone baggrundsfarven lidt ned, da det forvirre læseren. (siden flakker i øjnene).

Hvis man klikker ind under "mærker" i menuen, kommer de forskellige tøjmærker frem, nogen af logoerne er strukket og det
ser ikke indbydende ud.

Ellers en fin side ;)

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold da helt op en baggrund. Min helt ærlige mening er at den er alt for voldsom. Jeg tror den kan skræmme flere kunder væk.

Dernæst savner jeg et klart og hurtigt billede af hvad din side laver. Når jeg kommer ind på siden så ser jeg en overskrift/logo som jeg ikke bliver klogere af (nærmere mere forvirret).

Først når jeg begynder at læse teksten der står med småt (og i øvrigt med en farve der ikke er særlig let at læse), så finder jeg ud af at du sælger mærke børnetøj i retrostil. Jeg tror helt ærligt at du mister mange kunder på at man skal til at læse teksten for at finde ud af hvad din side er omkring. Prøv hellere at få nogle klare billeder og store forklarende tekster helt op i toppen af siden.

Slutteligt så vil jeg også anbefale dig at arbejde lidt mere med dine billeder af tøjet. Ikke at "hyggelige billeder taget hjemme i haven" ikke har sin charme, men jeg tror at du vil stå dig meget bedre hvis du kan give billederne et mere professionelt look.

Håber at mine kommentarer kan bruges :)

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Takker for input. Er enig mht kort og logoerne - det arbejdes der på. Mht design er jeg lidt i tvivl, da jeg selv er meget vild med det - men skal nok overveje.

Charlotte

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig ang. baggrunden - den er for dominerende, hold de bokse oppe i jeres banner :)

Og så synes jeg måske nogle billeder på forsiden ville gøre sig godt. Lige nu er der så meget tekst, at jeg slet ikke tør læse den - og jeg fandt aldrig ud af hvad i lavede :)

Det skal i nok have arbejdet lidt med, men i er godt på vej.

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Ok tager kritikken til mig, men der er nu billeder på forsiden, bare længere nede. Trode jeg var nødt til meget beskrivende tekst af hensyn til at blive fundet af google.

Charlotte

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

 

Må desværre tilslutte mig kritikken af baggrunden. Særligt på en stor skærm (bruger selv 1920*1200), tager baggrunden for meget fokus fra det centrale - dine varer. Jeg tror desværre at mange, som jeg, får en smule ondt i øjnene. Desuden gør baggrunden din bundtekst svær at læse. Jeg tror at de fine grafiske elementer i toppen vil komme bedre til deres ret, hvis de placeres på en rolig, ensfarvet (hvid?) baggrund.

 

God vind!

 

/Thomas

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

Jeg blev også "overrasket" over din baggrund ... det virker noget overvældende når man lige kommer ind på siden ... de forskellige farver på teksten bryder jeg mig ikke om  ... derudover synes jeg det ser fint ud

Rasmus efterlyser flere betalingskort ... hvad er erfaringerne for andre webshop ejere herinde? Hvordan er fordelingen af kort bestillinger, for jer der tilbyder flere typer? Jeg tilbyder også "kun" Dankort, så lidt interesseret er man da

Angående teksten, så ville jeg også mene at det er vigtigt, hvis man vil højere op i Google!?! Så måske skulle vi begge få noget mere grafik der viser noget om det man skriver og så få teksten lidt længere ned på siden, eller ?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes bestemt ikke at du mangler grafik. Da jeg ikke skal ramme bredt mht målgruppen skal jeg ifgl iværksætter bog af MT turde skille mig ud mht det grafiske (så vidt jeg har forstået), så måske det bare er det jeg gør! Ikke for at forsvare den. Prøver snarest at tone den ned for at se og overvejer bestemt også det med de øvrige betalingskort - men igen tror jeg at min målgruppe har dankort, eller mulighed for bankoverførsel, og ikke de andre. Men kigger bestemt på sagen.
Charlotte 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)