|
Hej amino. jeg er en dreng på 18 år der har siddet og rodet lidt med nogle blogs og hjemmesider. jeg har læst en del inlæg her på siden og hjemme sider og værktøjer. jeg er nu kommet frem til at jeg godt kunne tænke mig at starte en ''Rigtig'' hjemmeside med mit egen domænenavn. jeg har tænkt på at lave en hjemmeside hvor jeg skriver om bilnyheder og om fabrikkernes koncepter. henvise priser og leasing firmaer. det er tænkt lidt som et nyheds forum/blog. med billeder og video. men hver gang jeg læser om hjemmeside software syntes jeg at jeg støder på meget konpliceret programmer med diverse koder. kan det være rigtigt at man ikke kan lave en hjemme side uden at bruge disse programmer. og hvis man kan så hvilke? jeg har prøvet at lave en skitse at hvad jeg nogenlunde havde i tankerne www.123hjemmeside.dk/Bilinfo Spørgsmål jeg godt kunne tænke mig svar på er :) hvor køber man sig til domænenavn? hvor køber/downloader man programmer til at lave hjemmesider hvordan og hvorledes med reklame? Hvad koster et domæne ca. ?
Kom endelig med alt i har på hjertet. både ris og ros. håber det kan bruges konstruktivt. På forhånd tak for hjælpen |
Hjælp til hjemmeside vækttøj og software/ gode råd og vejledning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem