Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af website til ny server!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i øjeblikket mit website på one.com server, men er ved at skifte over til unoeuro.dk

Jeg har en wordpress installation på den gamle server, som jeg laver en back-up af og uploader på den nye server. Den beholder det samme domæne, det er KUN indholdet og server jeg flytter.
Samme indhold på den gamle side som på den nye.


Hvordan flytter jeg min installation bedst uden at miste min placering i google, seo osv.  

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

Når du flytter din WordPress-side til en ny server med samme domæne, skal du blot rette wp-config.php på den nye WordPress installation og uploade alt som det var på den gamle server. Flyt gerne selve domænet som det sidste, så får så lidt nedetid som muligt.

Stierne vil så være de samme og det eneste Google bør bemærke ift. SEO er om siden er blevet hurtigere eller langsommere. Test evt. hastigheden før og efter flytningen her: http://gtmetrix.com/

Held og lykke med det :-)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er umiddelbart ikke noget yderligere, du skal være opmærksom på.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på backup buddy, med det plugin til Wordpress, kan du backeup uden at der sker det helt store.

Du kan risikere hvis du bare tager en FTP backup af din side, at midste data, på grund af filrettigheder, det sker hele tiden at man så ikke får lov at hente alle filer fra ens website. Det vil du undgå med backupbuddy.

og så er det ellers bare at bruge backupbuddy til at flytte indholdet. og så lave DNS, så den peger på det nye webhotel.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)