Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Affiliate website plan - Så skal der linkbuildes! - Eller hvad??

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amigos!

Som de fleste snart er ved at have fattet ejer jeg Pengetjen.dk, og jeg prøver hele tiden at forbedre den så godt som jeg kan. Jeg er helt ny indenfor affiliate verdenen, så derfor søger jeg lige endnu et råd hos jer, og spørger jer om jeg er helt ude i havnen.

Jeg har tænkt mig at når jeg engang runder de 20 indlæg (eller der omkring) på min side som handler om at tjene penge på nettet, vil jeg gå igang med noget linkbuilding.
Jeg har tænkt mig at skaffe links til Artikel databaser, linkkataloger (selvom de nok ikke giver så meget mere), og skrive gæsteartikler. Jeg vil fordelene linksne rundt om på så mange forskellige websites som muligt, så det kan få en bredere effekt. (I det hele taget vil jeg bare prøve på at skaffe links).
Jeg vil selvfølgelig stadigvæk skrive artikler, men det vil nok kun blive 1-2 om ugen, da linkbuilding skal tage min tid.

Så håber jeg ved at jeg linkbuilder i et stykke tid, at jeg kan komme op på google - har overhovedet ikke brugt tid på link-building indtil videre.

Er jeg helt ude i havnen, eller er jeg på det rette spor?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:37

Du virker til at være på rette spor :)

Hvis du søger i amino debattens arkiv kan du finde en del debatter med rigtig meget guf om linkbuilding... 

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Alexander Baandrup Larsen:
Du virker til at være på rette spor :)

Hvis du søger i amino debattens arkiv kan du finde en del debatter med rigtig meget guf om linkbuilding... 

Jeg har søgt rigtig meget herinde i forummet, og jeg har også fundet en fantastisk liste, som en amino skrev til mig - hvem kan jeg ikke huske - undskyld.

Den handler om hvordan man skaffer links. 40 måder at skaffe links på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale dig at oprette nogle hjemmesider, så du er sikker på at have ejerskab af nogle af dine artikler med links. Husk at hjemmesiderne skal have anden ejer og ip-adresse end den side du linkbuilder til.

Artikelsider har det med at skifte ejer og retningslinier af og til. Med andre ord er du ikke ejer af dine artikler. Med egne sider vil du typisk have en lavere pagerank, men du kan samle flere artikler om samme emne.

Links på kryds af artikel sider vil være med til at styrke din side, men pas på med at linke i cirkel.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:11

Du er på rette spor, men er du vanvittig et konkurrencedygtigt keyword du har valgt...og med kun 1300 søgninger er der ikke mange "fisk" at fange, men held og lykke med det alligevel :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Kristoffer Broholm:
Du er på rette spor, men er du vanvittig et konkurrencedygtigt keyword du har valgt...og med kun 1300 søgninger er der ikke mange "fisk" at fange, men held og lykke med det alligevel :-)

Jeg har tænkt mig at ranke på nogle flere keywords/sætninger, men til at starte med bliver det ''Tjen penge på nettet''.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:45

Casper Jensen:

Kristoffer Broholm:

Jeg har tænkt mig at ranke på nogle flere keywords/sætninger, men til at starte med bliver det ''Tjen penge på nettet''.

Ikke mange søgninger på dette keyword. Men det er da en start..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 01:55
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:33
WordSEO:

Casper Jensen:

Kristoffer Broholm:

Ikke mange søgninger på dette keyword. Men det er da en start..

vh AB

Jeg satser på at ranke på et par små keywords i starten. Har tråds alt aldrig haft noget med søgemaskineoptimering før :-).
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:36
Filipp Ignatov:

Casper Jensen:
Så håber jeg ved at jeg linkbuilder i et stykke tid, at jeg kan komme op på google - har overhovedet ikke brugt tid på link-building indtil videre.

Her kan du finde noget virkelig saftigt læsestof om Link Building http://www.amino.dk/buzz/Historie/E-handel-og-online-marketing/Komplet-Link-Building-Guide-3226

Tak for link. Linkbuilding er nik det eneste af SEO som jeg har nogenlunde styr på, så jeg ved ikke rigtigt hvor meget jeg får brugt linket, men jeg skal da se på det :-).
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)