Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler lyden, kan du hjælpe???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har et lille problem som bliver endnu større imorgen...

Jeg har på en eller andet måde mistet lyden på min laptop når jeg streamer video på nettet. Højtalerne virker fint , dvs. der er lyd ud over når jeg bruger noget i exploren, dog har jeg lige prøvet og logge ind på en spilside som jeg fordriver tiden med nogle gange, dette køre som flash spil og her er der også lyd på.

Hvorfor er der så ikke lyd når jeg prøver at streame et video klip fra tv2.dk og youtube??? - Grunden til problemet er lidt større imorgen er at jeg skal præsentere en video der rent faktisk ligger på youtube, og uden lyd har det således ingen værdi.

Er der nogen der kan hjælpe mig, har jeg mon kommet til at trykke på et eller andet eller er der et sted i indstillinger jeg kan prøve og ændre noget?

Bendtsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 00:25

Prøv en anden browser, feks Safari og Firefox, jeg har selv haft det problem før. eller kan du har slået noget fra inde ved deres sider.
Prøv en anden browser eller se om det virker hvis du tager headset i

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:08

Det lyder som om der er en fejl i din Browser.....

Brug en anden imorgen. Tag Mozilla Firefox, der har du den bedste chance for en success.

Hvis du insistere på at lave din nuværrende browser, så har jeg fundet et link til dig. Prøv det:
http://support.microsoft.com/kb/318378

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)