Hvilket affiliate program skal man vælge for at få mest ud af det? |
Vil du være annoncør eller affiliate partner?
- Alexander Baandrup Larsen
Hvilket affiliate program skal man vælge for at få mest ud af det? |
Vil du være annoncør eller affiliate partner? - Alexander Baandrup Larsen |
Annoncør går jeg ud fra det er, når jeg vil sprede mit budskab og tilbyde procenter til dem som sender kunder til mig :-) |
Ja, der har jeg ikke noget erfaring... Har dog hørt rigtig meget godt om partner-ads :) (Det skulle eftersigne være nemt og billigt at komme igang der) - Alexander Baandrup Larsen |
Jeg tror også at Partner-ads er det bedste alternativ hvis du er ny indenfor affiliate-branchen. Jeg har hørt at de har taget rigtigt godt imod nye kunder. Dog vil jeg ikke udelukke at Euroads også har kram på sagerne (og er en af de største i DK). |
Jeg kører også PartnerAds nu. Er da tilfreds, men bliver man helt tilfreds :-) Ville bare høre om der bare var et program, som var helt vildt god, og det er jo ikke det bedste at køre 2 forskellige steder samtidig, da man kan blive dobbelt takseret, med mindre man sætter nogle koder e.lign. ind, som jeg bare ikke har forstand på, og derfor ikke vil rode med. Hvad med Tradedoubler - hvordan foregår det kontra Partner Ads ? |
Har hørt at ens første gangs indskud er en del højere end hos Partner-Ads... Andet ved jeg ikke :) - Alexander Baandrup Larsen |