Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til et patenteret system med 100% succes rate.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Qrsecure Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Som overskriften lyder sig, søges en investor til et specielt udviklet sikkerhedsystem.

Kort om hvad vi kan og hvad vi har.

Vi kan:

Forhindre forsikringssvindel.

spore tyvekoster.

sikre landegrænser.

forhindre hæleri.

og mere til...

Hvad har vi.

Samarbejdspartnere. - Hvem oplyses ikke her.

direkte dialog med staten. - med interesse i opsætning

direkte dialog med producenter. - med accept på brug af systemet

direkte dialog med forsikringsselskaber.

dialog med politi og myndigheder.

og mere til ...

Hvorfor skal jeg så bruge en investor?

Svaret er simpelt.. Da desværre producenter og forhandlere tjener penge på mere salg, i tilfælde af noget bliver stjålet, ser de dette som et økonomisk tab. Det samme fungere i forsikrings branchen trods de store svindel tal. Det måler sig helt ned i at vi faktisk tjener penge i samfundet på tyve og hælere. Skræmmende som det er viser staten derfor ikke den store interesse i at finansiere et system som dette. Men nu handler det ikke om staten og om selskaber og producenter der tjener penge.. det handler om alle os private danskere der lider under indbrud og andre tyverier. Alle i Danmark endten har oplevet at få stjålet noget eller kender nogen der har. Systemet jeg omtaler har 100% succes rate i andre Lande. Dog er dette videreudviklet til et mere avanceret plan. Ligeledes i de andre lande er firmaerne privat betalte - Trods effekten.!

hvis dette fanger en interesse vil jeg sætte pris på en henvendelse i min private mail 

e.tarding@qrsecure.dk

Det skal oplyses at summen for investeringen ligger på 1 million kr +/- . Dog er indtjeningsmulighederne høje, og efterspørgslen ligeså.

Jeg vil selvfølgelig gå i dybden med hvad og hvordan til et personligt møde.

Mange venlige hilsner

Emil Tarding

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:42

hvis det er patenteret kan du jo sagtens skrive mere om selve produktet. Hvis ikke tror jeg du for svært ved at etablerer kontakt til nogen

Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Qrsecure Skrevet kl. 13:14

Hej trunte,

Jeg er helt enig.. men selvom jeg har patent på den enkelte løsning er der stadig metoder at komme uden om på.. jeg åbner ikke op før jeg har en underskrevet NDA.

Jeg kan sagtens se problematikken i ikke at skabe kontakt. men jeg vil hellere undvære kontakten eller lede længere efter den end at give for mange oplysninger ud :)

De bedste hilsner og tak for svaret

Emil

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:34

Har du en færdig prototype eller bare en ide?

1 million lyder af meget, hvad skal pengene bruges til og har du tidligere virksomheder bag dig? Hvad bidrager du selv med?

Jeg temmelig sikker på at du ikke finder nogen herinde de lige lægger 1M bare på hvad du skriver her.

Investorer foretrækker at investere i virksomheder der allere kører og genererer et overskud. Penge kan derfor bruges til at skalere forretningen op. Der er ikke mange Business Angels i DK der lige ligger en mill på en ide. 

Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Qrsecure Skrevet kl. 16:12

Hej Rasmus.

Tak for dit indlæg.

Virksomheden er APS og der er lagt 170.000 i nu. kunderne er der og jeg mangler pengene til at bestille varene hjem. Prototype og demo software er udviklet. der skal finjusteres i softwaren. 

Så ja virksomheden er kørende. og vækst potentialet er enormt. Jeg har accepten på et par af danmarks største producenter at de vil benytte mit system fra fabrikken. men pengene skal også gå til installationer af udstyr. - så snart dette er gjort er producenterne med - og det er på skrift.

De bedste hilsner

Emil

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:34

Mon ikke det er noget for vækstfonden at være med i?? Har du hørt dem ad?

Mvh

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:37

Hvad siger banken til det?

det lyder som om at der er styr på tingene, og hvis i allerede har kunderne, så burde banken ikke være sindssyg svær at overtale..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Qrsecure Skrevet kl. 16:02

Hej Tobias. I det beløb vi er oppe i så er de desværre ikke så medgørlige

Og vækstfonden ligeså.. Jeg har svært.ved at se hvordan man nogensinde skal komme i betragtning hos dem

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:01

Hej Emil

Må man gætte på om det er en mærkningsordning, baseret på QR koder?

Hvis jeg har ramt rigtigt er det en rigtigt god ide! Måske kunne i istedet for at finde en investor, for nogle potentialle kunder til at stå for finanseringen.

Jeg tænkte på I måske kunne tage kontakt til f.eks. Smart Safety som i forvejen har cykel registrering, de må være interesserede i jeres teknologi. 

Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Qrsecure Skrevet kl. 17:34

Hej Peter,

Det er helt korrekt og tak :). Der er dog meget mere i det end det. Du har ret i det med kunderne, men grunden til de ikke vil det er at de tjener penge hver gang noget bliver stjålet. Det er skrækkeligt at der tænkes på den måde istedet for kunden i fokus. but thats the way of the money life. Ser du, der bliver snakket og snakket om at der skal skabes større fokus på tyveri og hæleri.... men hvis du tænker over det... hvornår er der så rent faktisk gjort noget ved det? et skrækkeligt ord for alle kampagner er vel...propaganda. Man skal føle der sker noget men intet bliver realiseret.

Falck har opkøbt smartsafety for et par år siden. en cykel database har ingen effekt, og skaber kun "falsk" tryghed hos kunden. Det vil sige at investeringen hos falck er genial fordi folk for et billigt abb. for at deres cykel står i en database... igen refererer jeg til at man tjener penge på cyklen bliver stjålet. for 300 kr om året er det en "rar" følelse at cyklen er registreret et eller andet sted. men kommer du stiv fra byen og skal have en cykel hjem,... så leder du sku ikke efter et mærke et sted på cyklen... og den ryger stadig i havnen. Nej vores system kan nemlig faktisk finde ting igen. og det er et problem for mange firmaer der (uden at sige for meget) faktisk tjener penge på tyvene.. så ser du.. her skal der privatfinansieres. men for den rigtige investor, er der rigtig mange penge at hente. og løsningen tager jeg med mig i graven hvis ikke han findes :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)