Hej Aminoer, Som overskriften lyder sig, søges en investor til et specielt udviklet sikkerhedsystem. Kort om hvad vi kan og hvad vi har. Vi kan: Forhindre forsikringssvindel. spore tyvekoster. sikre landegrænser. forhindre hæleri. og mere til... Hvad har vi. Samarbejdspartnere. - Hvem oplyses ikke her. direkte dialog med staten. - med interesse i opsætning direkte dialog med producenter. - med accept på brug af systemet direkte dialog med forsikringsselskaber. dialog med politi og myndigheder. og mere til ... Hvorfor skal jeg så bruge en investor? Svaret er simpelt.. Da desværre producenter og forhandlere tjener penge på mere salg, i tilfælde af noget bliver stjålet, ser de dette som et økonomisk tab. Det samme fungere i forsikrings branchen trods de store svindel tal. Det måler sig helt ned i at vi faktisk tjener penge i samfundet på tyve og hælere. Skræmmende som det er viser staten derfor ikke den store interesse i at finansiere et system som dette. Men nu handler det ikke om staten og om selskaber og producenter der tjener penge.. det handler om alle os private danskere der lider under indbrud og andre tyverier. Alle i Danmark endten har oplevet at få stjålet noget eller kender nogen der har. Systemet jeg omtaler har 100% succes rate i andre Lande. Dog er dette videreudviklet til et mere avanceret plan. Ligeledes i de andre lande er firmaerne privat betalte - Trods effekten.! hvis dette fanger en interesse vil jeg sætte pris på en henvendelse i min private mail e.tarding@qrsecure.dk Det skal oplyses at summen for investeringen ligger på 1 million kr +/- . Dog er indtjeningsmulighederne høje, og efterspørgslen ligeså. Jeg vil selvfølgelig gå i dybden med hvad og hvordan til et personligt møde. Mange venlige hilsner Emil Tarding |
hvis det er patenteret kan du jo sagtens skrive mere om selve produktet. Hvis ikke tror jeg du for svært ved at etablerer kontakt til nogen