Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Hvor billigt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har ikke det vilde budget - ENDNU.

Men håber på det kan komme hvis jeg får sat min side op med noget søgeoptimering. Hvor billigt kan det gøres og hvad skal jeg være opmærksom på?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken side er det

en god grund start er læse seo bøgerne og derved være bedre til at vælge den rigtige til at hjælpe sig frem ad , viden er magten til ikke at dumme sig

start med at læse disse her 2 seo bøger af af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

og denne her af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ de er begge 2 super gode seo bøger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan faktisk godt komme til at handle om hele 3 sider :)

En webshop, en grafikers side også den fotograf side der ligger i forummet også :) Egentlig bare nogle tags der får den højere i søgeoptimeringen :)

Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg selv prøve at rode lidt med det. Få noget indhold ind på din side via artikler om de forskellige ting.

Lav artikler i artikel databaser hvor du linker til dig selv..

Vær aktiv på forums der har noget med dit emne at gøre.

Medmindre du vil ud og bruge 10.000-30.000 kr på SEO.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør brug af H1, H2 overskrifter med dine keywords

Brug alt tags i billeder

lav interne links efter keywords ("fotografi tips" linker til siden fotografi tips for eksempel)

få eksterne backlinks -> skriv artikler på artikeldatabaser, lav twitter/facebook/youtube/G+/Squidoo og ALLE de andre services. Du kan også linkbytte med andre bloggere, fx hvis du vil søge efter andre fotografi blogs kan du søge på fotografi +"powered by wordpress" eller hvis du vil have links fra forums kan du søge på "forums:fotografi"

inkluder dit søgeord igen:

Fx: søg på internettet hvis du nu med google.com prøvede at ranke på "søg på internettet" og altså ikke: google.com 

Håber det gav mening, det er sådan lige et SEO kursus på 30 sekunder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)