Hvis de andre har valgt en smart i en fart bil og du har valgt en mere praktisk, så kan det også være din konkurrencefordel at "her er ingen egoboosts - men du lærer at køre i bil" ...eller et eller andet... |
Gita Street:Det ville jo være spild af tid at forsøge at tiltrække alle de unge mænd med øjne og hjerne - og så stå med en bil de er mindre tiltrukket til end ham der har en køreskole lige om hjørnet :-)
Det er nok så meget sagt. Jeg har prøvet at have omegnens vildeste skolevogn, og det var faktisk samme klientel jeg tiltrak, som de år jeg har haft en mere anonym bil. Det er så forskelligt, hvad en køreskole har at byde på. Vi kan alle sammen lave kørekort, ellers havde vi drejet nøglen for længe siden, men der er en kæmpe forskel på hvordan vi gør det, og nogle flere ting, som jeg aldrig har hittet ud af (seriøst sagt). Priserne ligner hinanden, for konkurrencen jævner markedet, men et kørekort er ikke en hyldevare, så der er stor forskel på produktet. Jeg kunne da godt tænke mig en fed bil som trækplaster.
Nu kan jeg se, at jeg har lavet forkert overskrift - jeg skulle da ikke have søgt efter unge gutter, jeg skulle have søgt efter en stenrig gammel gubbe, der ville være sponsor. Pyt - bordet fanger og det er for sent nu