Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp og feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Le-courage Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære amino brugere:-)

Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp, af nogle erfarende internet-brugere.

Min veninde og jeg, har for nyligt op startet en modeblog. Formålet med bloggen, er at give andre bloggere/læsere inspiration. Jeg vil blive enormt glad, hvis I gad at tage et kig forbi, og så komme med noget feedback!

I fremtiden, håber vi på, at vi kan få en masse læsere, og måske senere blive optaget hos bloggersdelight og så optjene en god månedligt indkomst på bloggen! 

http://www.le-courage.dk/

Med venlig hilsen

Mette Vejbæk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:13

Fint design...

Jeg synes i skal lave et favicon.

Flot facebook-side, når i linker til den i med "FIND OS PÅ FACEBOOK" på facebook dog åbne i et nyt vindue eller i en ny fane. Jeg ville samtidig også sætte "nofollow" på linket.

Jeg synes i skal sætte jer på domænet uden bindestreg! (www.lecourage.dk) lige nu er det ledigt

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Feb 12
Fra  Le-courage Skrevet kl. 08:06

Tusind tak for så hurtigt svar :-)

Og tak for de gode råd!

Det vil jeg lige kigge nærmere på.

Mvh. Mette

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:43

Hej Mette.

Hjemmesiden/bloggen i sig selv er jo paen nok. Ogsaa et paent billede af jer toeser paa forsiden.

Dog har jeg den kommentar at jeres blog minder maaske en smule om en mindre dagbog. Goer den lidt mere personligt, skriv om jeres egne oplevelser med det styke toej eller negle lak i har koebt og hvordan andre reagere paa dem. Naar man ser mode blogge i blade og andre steder, saa er de lidt mere sproede at laese samt dybde gaaende.  Det maa ogsaa vaere spaendende at laese i stedet for at "jeg har vaeret forbi forbi denne hjemmeside, de har paene sko, hvad synes i"

Der skal mere indhold paa hver eneste gang i skriver.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Feb 12
Fra  Le-courage Skrevet kl. 21:46

Mange tak for din respons på vores modeblog. Jeg kan se hvad du mener og det er helt sikkert et råd vi kan bruge til noget. Vi vil jo gerne have flere faste læsere. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)