Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis uheldet nu er ude?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket mærke og model er det?

Står i bunden på den :)

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:25

Hp Pavilion Dv7-3060 17,3" :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

Kenneth Wellin:

Hej Sebastian,

Sådan noget kan vi klare hos Dansk Elektronikreparation. Og jeg tør næsten godt love, at det ikke vil være dyrere end en ny maskine! Smile Herudover har vi mange brugte skærme på lager, så hvis det har interesse, er der selvfølgelig også noget at spare der.

P.t. har vi gratis undersøgelse af defekt udstyr/tilbud på reparation for Amino-medlemmer. Så eneste udgift for at få et tilbud på rep. vil være evt. fragtomkostninger.

Send mig en pm eller udfyld vores serviceformular (se her for Amino-tilbud: http://www.elektronikreparation.dk/amino-tilbud), hvis du er interesseret.

PS. Eneste krav: Vi udfører ikke service for privatpersoner. Kun firmaer, skoler, institutioner, forsikringsselskaber o.lign.

dbh
Kenneth

det lyder billigt sidste gang min skærm gik , der sagde de en ny computer var billiger ,jeg har den dog stadigvæk den computer er det i københavn kan jeg lige komme forbi med min så i kan tjekke den om det kan betale sig at ordenen min bærbar computer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 23:02

sebastiandassa:

Hp Pavilion Dv7-3060 17,3" :)

Jeg kan lige prøve at finde ud af i morgen, hvad sådan en fætter koster :)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 23:03

Mikael christiansen:
det lyder billigt sidste gang min skærm gik , der sagde de en ny computer var billiger ,jeg har den dog stadigvæk den computer er det i københavn kan jeg lige komme forbi med min så i kan tjekke den om det kan betale sig at ordenen min bærbar computer 

Mikael.. Du kan da også lige smide Mærke og Model på din bærbar så tager jeg lige din med i samme omgang med at finde en pris ;)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:16

sebastiandassa:
Hp Pavilion Dv7-3060 17,3"

Hej Sebastian,

Så vidt jeg lige husker i hovedet kan din maskine være udstyret med forskellige skærme. Men typisk vil vores pris på en udskiftning ligge omkring 1200,- til 1400,- excl. moms (nyt skærmpanel + udskiftning) afhængig af den præcise skærm, som sidder i maskinen. Prisen forudsætter, at der ikke er gået andet i stykker end selve panelet.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:21

@Michael: Har sendt dig en PB

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34

i bunden af min computer står , dog ikke sikker på talene så fandt model her ellers står der nogle tal øverste i computer 

det skulle gerne være denne her model http://www.fcomputer.dk/computer/baerbar/asus/u31sd-rx060v-4gb-core-i5-13.3-gf-gt520m-1gb-soelv.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)