Hvilket mærke og model er det? Står i bunden på den :) |
Hp Pavilion Dv7-3060 17,3" :)
Hvilket mærke og model er det? Står i bunden på den :) |
Hp Pavilion Dv7-3060 17,3" :) |
det lyder billigt sidste gang min skærm gik , der sagde de en ny computer var billiger ,jeg har den dog stadigvæk den computer er det i københavn kan jeg lige komme forbi med min så i kan tjekke den om det kan betale sig at ordenen min bærbar computer |
Jeg kan lige prøve at finde ud af i morgen, hvad sådan en fætter koster :) |
Mikael.. Du kan da også lige smide Mærke og Model på din bærbar så tager jeg lige din med i samme omgang med at finde en pris ;) |
Hej Sebastian, Så vidt jeg lige husker i hovedet kan din maskine være udstyret med forskellige skærme. Men typisk vil vores pris på en udskiftning ligge omkring 1200,- til 1400,- excl. moms (nyt skærmpanel + udskiftning) afhængig af den præcise skærm, som sidder i maskinen. Prisen forudsætter, at der ikke er gået andet i stykker end selve panelet. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
@Michael: Har sendt dig en PB dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
i bunden af min computer står , dog ikke sikker på talene så fandt model her ellers står der nogle tal øverste i computer det skulle gerne være denne her model http://www.fcomputer.dk/computer/baerbar/asus/u31sd-rx060v-4gb-core-i5-13.3-gf-gt520m-1gb-soelv.html |