Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leads og brug af det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Nu har jeg hørt meget om ''Leads''.

Jeg har nogle overordnede spørgsmål til hvad det er og hvordan der forgår?

Nogle flink folk som jeg give lidt nyttigt info? :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Er lead er i sin simple form blot information om en potentiel kunde.

Dvs at hvis du sælger vinduer og jeg fortæller dig at virksomhed X overvejer at skifte sine vinduer, så har jeg givet dig et Lead - nemlig virksomhed X som du kan kontakte for at sælge dine vinduer.

Et lead kan være mere eller mindre godt godt og mere eller mindre dyrt.

Hvis jeg nu kender virksomhed X og anbefaler dig og fortæller at du ringer om dine vinduer som jeg synes er gode , så har jeg åbnet døren for dig og givet dig et godt Lead. og det var til og med gratis :-)

Du kan også få et telemarketing bureau til at ringe rundt til virksomheder og spørge om de kunne tænke sig at få et tilbud på vinduer. Dem der siger ja til et tilbud  er så leads som du køber af telemarketing bureauet! Det koster en del penge men er ofte gode leads og derfor pengene værd

Du kan også oprette nogle Google annoncer hvor folk klikker og bliver henvist til din hjemmeside/web Shop. Det er leads som du Køber af Google, og de er ofte billigere, og kvaliteten af dem er en meget laaaang diskussion, som du kan lære en masse om herinde

Så kunsten er at få gode leads som er bilige :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 19:04

Hej Peter tusind tak for dit svar!

Jeg så en debat herinde tidligere i dag, hvor nogle folk postede billeder af hvad de havde tjent på deres ''Lead'', ved bare et link/reklame fra deres egen hjemmeside. Hvordan fungerer det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Kort og godt: Når folk tilmelder sig et nyhedsbrev, eller når folk køber noget i den e-butik som du reklamerer for får du et bestemt beløb (lead), eller 10 % af det som shoppen sælger for - via. din henviste kunde.

Tilmeldig evt Euroads, eller Partner-ads ;o)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 19:19

Tusind tak for dit svar!

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:24

Tobias L N:
Jeg så en debat herinde tidligere i dag, hvor nogle folk postede billeder af hvad de havde tjent på deres ''Lead'', ved bare et link/reklame fra deres egen hjemmeside. Hvordan fungerer det

Jeg er ikke i tvivl om at der er nogen der kan tjene gode penge på reklamer på deres hjemmeside HVIS de har nok trafik.

Men jeg tor desværre der er  mange  der tror at de "bare kan lave en side og tjene kassen på annoncer". Det kan man sikkert - men det er hårdt arbejde.

Der er uden tvivl rigtig mange penge  i annoncer på nettet HVIS det er skruet rigtig sammen, men prøv at se på et sjovt site webpenge.dk Det er en konkurrence om hvem der først kan tjene 5000 om måneden på et nyt site.

Fed konkurrence og sikkert meget dygtige folk der kæmper ,men se lige hvor langt de er nået ! Der er langt til at "tjene kassen" Det får det hele ned på jorden igen.

MEN hvis du har den gode ide - Så er det bare at komme i gang og slå Mark Zuckerberg :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)