Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.altimobiler.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

jeg driver www.altimobiler.dk og synes at jeg efterhånden er ved at være der hvor jeg gerne vil være mht. siden... men det er jo bare hvad jeg går og tror... derfor kunne det være rart at høre hvad andre synes om siden.

så bare kom frisk med jeres feedback på http://www.altimobiler.dk/

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:01

Jeg synes du skal sætte nogle populære produkter på forsiden istedet for de der "13 rigtige"

Din side er langsom :/

Læg et CVR nummer nede i bunden af siden det giver troværdighed :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:28

Lav søgevenlige url , dette her er ikke ret søgevenligt altimobiler.dk/cms.php?id_cms=2

lav den sådan her url altimobiler.dk/handelsbetingelser

sider tekst sikker betaling siden er den er meget tætskrevet siden og tæt ved lige så skrevet er enkle andre sider lav mellemrum hver 4 linjen og enkel steder en h2 mere .

Cvr nummer og telefon nummer sæt det på i fodnoten på siden , det skaber troværdighed over siden.

Kontakt siden sæt der cvr nummer , telefon nummer og adresse info der , det skaber mere tillid over siden

husk google viser op til 70 tegn og brug det på alle siderne  derved større chance for kliks fra google af

husk de social medier på siden google plus  facebook  og twitter og få en masse likes

FAQ siden der svare flere spørgsmål hvad er grund forskel på mobiltelefon nummer skrive lidt og om producent og skriv lidt nyheder på siden , der kan tilkøbes blog modul prestashop dette vil kunne bruges til øges den interne struktur på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 16:55

Jeg synes siden er meget langsom..

jeg kan se den  er lavet i prestashop uden CVR

Hvor har du købt dit domæne?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:05

Noget, der sprang i øjnene, er, at "altimobiler.dk" sælger brugte mobiler. Det ville jeg skrive under jeres "logo"/navn øverst til venstre, så den besøgende afkoder det så snart, at vedkommende kommer ind på siden. Jeg opdagede det kun, fordi jeg gav mig tid til at læse "13 rigtige om altimobiler" :-). Og her står det som punkt 3. Det bør efter min mening være punkt 1, da det trods alt er ret relevant, at mobilerne er brugte.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 17:38

Hej Alexander.

ang. populær produkter vs de 13 rigtige har jeg bare oplevet at folk rigtigt tit spørger omkring de ting der er under de 13 rigtige.... og samtidig så oplever jeg mit salg at være folk der præcist ved hvad de vil have for en mobil og derfor har jeg valgt at folk selv  skal finde dem de vil have.... så derfor mener jeg det skal være som det er....

men ang. cvr. nr. så har du ret... får lige lavet en ordentlig omgang info´s i bunden som der er på mine fakturaer....

ville det ikke være fint med det her sat lidt pænt op :

altimobiler.dk - skansen 4, 1 sal - 6000 kolding - CVR-nr.: 31039150
Tlf.: 23420653 - Mail: nikolai@altimobiler.dk -
Bank: Danske Bank - Kontonr.:1525 / 0010872987 - IBAN-nr.: DK1230000010872987 - SWIFT-kode: DABADKKK

hastighed... skal jeg lige have min nørd til at kigge på...:)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 17:42

ang. url så ryger den videre til ham der fikser sådanne ting på siden... har jeg intet forstand på men tak.

cvr og tlf. nr. kommer på nu her...

yes med kontakt siden... kommer også på der.

google viser 70 tegn... hvad mener du?

FAQ siden der svare flere spørgsmål hvad er grund forskel på mobiltelefon nummer skrive lidt og om producent<--- er helt lost hvad du mener der...

men ja jeg har faktisk tænkt mig at lave noget nyheds noget hvor jeg kan skrive lidt om hvad der er lige er sket af forbedringer på siden, hvilke nye mobiler der er lagt ind osv..

takker for hjælpen indtil videre:)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 17:43

ang. hastighed så ryger det videre til min nørd:)

ang. cvr. er jeg helt lost i hvad du mener....

har wannafind som udbyder...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)