Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til en webshop i forbindelse med salg af sms'er. Siden skal kobles op med en app som gør det lettere og billigere at sende sms'er. Hvis nogen har gode erfaringer med opsætning af webshop, og ønsker en ekstra skilling vil jeg gerne kontaktes. Det er vigtigt for mig at vedkommende bor i nærheden af århus, således at det er muligt at mødes for personlig kontakt.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tanke - hvordan kan det blive billigere at SMS'e? En sms koster jo ærligt 0 ører og et billigt abonnement koster 49.- inkl. taletid og data. 

Hvad er fidusen ved din "shop"?

Jeg spørger bare fordi jeg er meget interesseret : -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

en sms koster nærmest 0kr. det er korrekt. Men det koster en hel del at opretholde en gateway + yderligere drift. Hvis man skal købe en sms i "rå form" koster ved fx tdc 12øre + moms. Mobilselskaber som fx callme (alt respekt for callme, har dem selv) betaler man 25øre pr sms. Eller giver et beløb for fri sms i en måned.

Ideen er at jeg kan skaffe beskederne langt billigere en konkurenterne, og sælge dem til omkring 10øre. problemet er at dette system køre via internetet, hvilket gør det besværligt for kunderne at sende (kræver computer) beskeder. Derfor mangler jeg en som kan lave en genial APP, som har den samme funktion som en almindelig "besked-afsender" via mobilen.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige forstå det rigtigt - Du vil lave en en APP, som folk kan downloade... Den APP kan de så bruge til at sende beskeder til f.eks. 10øre stykket?

Hvordan bliver pengene trukket? Skal din APP koste noget? Du vil ikke køre på f.eks. TDC's netværk men et internet?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil først lave en webshop, hvor folk kan oprette sig som bruger. Derefter får de deres egen profil, hvor de kan købe sms'er, som de så kan sende via siden når de er logget på. Men da jeg godt ved at alle ikke render rundt med en PC i lommen, skal folk selvfølgelig også kunne bruge deres sms'er via mobilen, og det er her APP'en kommer ind i billedet. Selve APP'en skal kunne gå ind og erstatte hele sende funktion på mobilen, således at man i stedet for at trykke på "besked" knappen, istedet trykker på APP'en.

Alt betaling skal foregå via webshopen.

Håber bare at jeg kan hyre en som har forstand på at lave APP's, således at det ikke bliver mere besværligt at sende via denne service. Det skal helst være sådan at min mormor skal kunne finde ud af at sende en besked fra APP'en.

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en app som koster måske 100 kroner om måneden også fri sms?

men så vil det næsten kunne betale sig at købe et abbom.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele forretningsidéen bag SMS er allerede voldsomt udfordret via andre - gratis - services, som sender peer-to-peer beskeder via internettet. Tag fx Apples iMessage - her kan du kvit og frit sende beskeder via iPhone/iPad til dine kontakter og det endda direkte fra den indbyggede besked-app.

i praksis er SMS'er jo allerede gratis, da alle teleselskaber smider fri SMS med i pakkerne, bare man køber lidt taletid pr. måned. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)