Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tjene på reklame?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej Aminoer igen.....

Jeg har en bryllupsarrangør hjemmeside www.weddingdeluxe.dk som er meget besøgt har omkring i hverdagen 300 besøg i weekend kan det komme op på 600!(jeg synes selv at det er meget) og med Danmarks billigste brudekjoler som gør at jeg få en del besøgende og en del bestillinger, men kan man gøre det endnu mere optimalt?

Forleden er jeg blevet kontaktet af en virksomhed som vil have reklame på min hjemmeside, og det sagte jeg ja til, men skal man vente på at virksomheder kontakter en eller?Bryllupsklar hjemmeside lever udelukkende af reklamer men sp er hvad gør de ? Hvordan få de fat i annoncører?

Jeg har længe tænkt på google reklame? Giver den noget og eller vil den blot ødelægge min hjemmeside?Hvad synes i?

mange tak Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens tjene en del på Google Adsense, og det synes jeg da også helt klart at du skal gøre - jeg er ikke ekspert til Adsense, så det vil jeg ikke lige gå længere ind i.

Affiliate Marketing. Tilmeld dig PartnerAds, Iqmedier, og diverse andre affiliate programmer. Derinde kan du finde reklamer som du kan smide på din side, og når folk så skaffer et lead (altså et salg, eller tilmelding), bliver du betalt for det. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej fedt tak for kommentar

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:01

Du kan jo gøre en masse for at få annoncører på din side - ring noget kanvas til oplagte emner - og vær kritisk overfor potentielle annoncører, så du finder dem, der har dine besøgendes interesse.

Gør det lettere for potentielle annoncører at se, hvordan de bestiller en annonce - fortæl om mulig bannerstørrelser og om, hvor mange besøg din side har om måneden.

Og så skal du lige have læst korrektur på et par af siderne derinde - især denne her: http://www.weddingdeluxe.dk/index.php?do=page&id=1626198

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Kære Majbritt

Mange tak , jeg kikker på det. 

Tak og god weekend

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:07

Hej Lina

Jeg har en anden synsvinkel på dette. Du skal tænke på, at hver gang der er en der trykker på en annonce bliver de ført væk fra din side, det vil sige at du kan miste mange kunder !!

Jeg vil aldrig have annoncer på en webshop !

og slet ikke google adsense, så vidt jeg ved retter google adsense sig efter hvad den besøgende tidligere har søgt. Så hvis jeg har søgt billige bryllupskjoler mange gange før, kan det være en af annoncerne er "billige bryllupskjoler" og så vil kunden måske trykke på den annonce og blive ført væk fra siden.

Jeg personligt vil aldrig have annoncer på en webshop. det er forvirrende, irriterende og du kan miste kunder. Og så vil jeg ikke mene at de få penge du kan tjene på annoncer er det værd!

Men det er min holdning og mening.

Mvh.

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:18

jeg tror sagtens du kan få annoncør til din side, især vis rettes de få fejl der er på siden

en lille gennemgang hele siden, det ville ikke skade , få tekst til passet når billeder at der tekst og ved siden af og i bunden af siden er flere sider lang stykker uden tekst i og så kommer bunden eller lille bid tekst ,det er færre sider denne her der er ikke helt til passet , end den anden side , jeg lige før gav feedback af din side,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

Hej Oliver

det er lige præcis den dilemmer jeg står i.

jeg kan miste kunder, men måske kan tjene flere penge på reklame?

men en ting er sikekrt at google annoncering vil ødelægge en del ..

Michael hvilke fejl skal der rettes på siden?kan ikke finde nogle

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)