Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Bazzo.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

nordicADmedia:
Jamen, hehehe, du har lige skrevet du godt kan lide hjemmesider og computere? Så er det jo "bare" at starte der ;)

Ville bare have nogle gode start råd, eftersom jeg ikke er god til noget med blog eller sådan noget. Så vil gerne have nogle gode start råd.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01

René Dyhr:

nordicADmedia:
Navnet Bazzo kan bruges til mange ting, men når du siger hjemmesider og computere, jamen hvor så ikke en blog om det? Bare til at starte med.

Gad godt videoblogge eller sådan noget, men er ikke god til at finde om hvad.

alt hvad du ved noget kan videoblogger om ville jeg gøre vis jeg var dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 18:13

Mikael christiansen:
alt hvad du ved noget kan videoblogger om ville jeg gøre vis jeg var dig

Så jeg kan bare tage og videoblogge om alt?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:23

Videoblog om det der interesserer dig ja! Det kræver ikke noget udover et kamera at starte op :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 18:38

Kristoffer Broholm:

Videoblog om det der interesserer dig ja! Det kræver ikke noget udover et kamera at starte op :)

Så vil jeg da prøve det, jeg har en Iphone, og jeg ved at Martin også bruger det så mon ikke det virker godt nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45

René Dyhr:
Så jeg kan bare tage og videoblogge om alt?

Lav da en personlig blog, hvis der ikke er noget specielt du vil blogge om! Jeg kender mange som har fået en god success med en personlig blog, og det kan da helt sikkert også være dig!

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 18:47

Casper Jensen:
Lav da en personlig blog, hvis der ikke er noget specielt du vil blogge om! Jeg kender mange som har fået en god success med en personlig blog, og det kan da helt sikkert også være dig!

Hvad mener du helt præcis med personligt?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49

René Dyhr:
Hvad mener du helt præcis med personligt?

Altså at du ikke blogger om nogle bestemte emner, men bare blogger om hvordan du har det. Dine følelser omkring din kæreste, dig selv, Apple, HTC, - Altså at du blogger om alt mellem himmel og jord - det som falder dig ind ;-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 18:51

Casper Jensen:
Altså at du ikke blogger om nogle bestemte emner, men bare blogger om hvordan du har det. Dine følelser omkring din kæreste, dig selv, Apple, HTC, - Altså at du blogger om alt mellem himmel og jord - det som falder dig ind ;-)

Eftersom mit "idol" er Martin med blogging, så kan jeg også forstå han gør det. Er det ikke rigtigt? Han optager når han har været ude og løbe, som han siger kommer alle tankerne der.

Men jo, det kunne da være en god idé. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

René Dyhr:
Eftersom mit "idol" er Martin med blogging, så kan jeg også forstå han gør det. Er det ikke rigtigt? Han optager når han har været ude og løbe, som han siger kommer alle tankerne der.

Jo, det kan man godt sige. Men Martin Thorborg blogger jo for det meste til gavn for iværksættere. Men ellers - ja, det er helt rigtigt.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)