Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere i Spanien. Mangler du et netværk?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

P.s har smidt vores blog online på 

Iværkspanien.com/Blog 

Så er det bare med at komme igang, tak for den fede respons, vi ses på forummet!

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper lige på tråden :)

Fint initiativ, men jeg synes det er lidt for overvældende med et stort debatforum, så jeg ville foreslå en del af kategorierne blev koblet sammen.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mere konkret Jesper? :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt så - fra hoften:

Der er Amino-kopi over det helt på kategori-niveau og du skal i stedet være meget mere fokuseret på Spanien. Drop alt det andet. Det eneste interessante er hvordan jeg starter virksomhed ... i Spanien.

Slet alle emner og lav:

- Start og drift af virksomhed i Spanien (oprettelse af SL,  skatteprocenter, Exit Danmark osv)

- Præsenter din virksomhed (underforstået i Spanien. Her kan man skrive hvordan man nogensinde kunne sige farvel til Danmark. Denne kategori vil være sort snak for offentligt ansatte, men her kan folk så lave lidt linkbuilding, prale osv.)

- Leve og bo i Spanien (hvordan finder man en lejlighed, køber hus, hvad koster en tappas)

- Cafe/hyggehjørnet/alt andet.

Fire styks hvor alt der ikke vedrører Spanien er off topic.

Derudover er siden langt mere vedkommende og relevant, hvis du selv går all-in og forklarer hvorfor og hvordan du selv flyttede. Hvad du laver nu? :)

Så skal du have nogle indlæg. Måske kan du spørge den kære Flemming, http://rigmand.es/ om nogle af emnerne i hans bog (som du har læst). Så kan det jo være han ikke kan dy sig for at svare :)

Og så har du i øvrigt travlt, for du risikerer jeg kommer dig i forkøbet. Det gør jeg naturligvis ikke, hvis der i forvejen findes et forum ;-)

Dét var de hurtige skud efter en lang trøstesløs dag i Danmark

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Eller i hvert fald næsten. For det er ikke nødvendigivs kun interessant, hvordan man starter virksomhed i Spanien. Det kunne også være interessant, hvordan man fortsætter sin eksisterende virksomhed fra Spanien.

VH Hans

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jammen det er jeg helt enig i, Hans :-D

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens og Hans.

Vil kigge på det i løbet af idag, tak for jeres feedback!

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
Er der nogen af jer Spanien-gutter, der har adgang til en billig feriebolig til leje for to personer en uge i Barcelona?

Venlig hilsen

Hans

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Dennis,

Super fin ide!

Jeg har været iværksætter i Malaga i 11 år og har ofte savnet et samlingspunkt hvor man kan møde andre ligesindede iværksættere som elsker den spanske sol og skatteprocent.

Thumbs up!

 

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)