Da jeg behandler ret store filer har jeg brug for en hurtig internetforbindelse.
Lige nu har jeg Yousee, og overvejet at opgradere til deres hurtigste forbindelse, men jeg kan "kun" få en 50/5 Mbit forbindelse. Her er mit problem at upload er for langsom.
Er der nogle der kan anbefale en udbyder de har erfaring med, og som udbyder en hurtig forbindelse (gerne 20 Mbit + i upload).
Jeg har for nyligt opsat sådan en løsning hos en kunde, der ellers ligger i udkanten af dækningsområdet for almindelig bredbåndsforbindelser. Kunden kører nu synkron hastighed på vpn-forbindelse mellem hovedkontoret i Danmark og fabrikken i udlandet.
Håber du kan bruge det.
Dbh John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Vi har en 100/100 på kontoret fra http://www.siminn.dk/ den har højere oppetid end elværket pt. har kunnet levere, og vi har altid fuld skrald igennem den til vores servere, og de leverer i det meste af storkøbenhavn.