Hej Amino brugere.. Jeg er helt blank på alt der omhandler en artikeldatabase, men jeg vil alligevel gerne kaste mig ud i det, da jeg har tiden til det. Hvad er en god artikel database? Hvordan opbygger man den bedste? Jeg har et egentlig SEO venligt og flot clean design. Med kategorier i venstre side, aktiv søge mekanisme på forsiden hvor søge resultater kommer frem som hvis du skrev ind i browseren, nyeste artikler kommer frem på forsiden. Får at få et respekteret og god artikeldatabase skal artiklerne have kvalitet? Intet dobbelt content(Hvordan sikre man sig bedst mod dette?) Er der overhoved nogle penge at hente? Derudover, har I noget at tilføje for at få en god artikeldatabase op at køre? VH |
Hvad er en god artikeldatabase? Efter min mening er en god artikeldatabase en artikeldatabase hvor penge og backlinks ikke er drivkraften bag. Er der nogen artikeldatabaser pt. som har et "respekteret og godt ry"? Duplikeret indhold kan du checke via copyscape.com. Mit råd er at artikler skal give brugerne værdi - også selvom det betyder at du må slette, eller afvise størstedelen af dem.
Hvordan opbygger man den bedste? Det ved jeg ikke, men der er jo stor forskel på artikeldatabaserne i dk, og der skal ikke så meget til for at mænge sig i toppen lige pt, da der ikke er så mange seriøse udfordrere - kun nogle enkelte jeg lige kan komme på.
Penge - ja der er vel penge i alting, hvis man gør det rigtigt.