Hej Jakob.
Fint indlæg og jeg vil her forsøge at hjælpe dig med råd :)
Jeg arbejder til dagligt med systemer som dem du beskriver, og har selv et firma som benytter systemer som dem du efterspørger.
Er du nystartet og det er småt med penge, så vil jeg anbefale www.e-conomic.dk som regnskabsprogram, her kan du styre kunder, produkter, ordrer, fakturaer osv osv.
e-conomic afregnes pr måned, uden dyre opstarts omk. har du brug for hjælp til at komme igang så kan du betale dig fra dette, evt hos mit firma, men jeg anbefaler du tilknytter en god bogholder som hjælp til regnskabet så du ikke drukner i moms og bilag istedet for andre sjovere opgaver. :)
Hertil vælger du en af de mange webshops som allerede integrere til e-conomic, her vil jeg klart anbefale www.smartweb.dk, deres shop er af højeste kvalitet til super god pris.
SmartWeb tilbyder også deres shop til en fast månedlig pris, og de kan hjælpe med alt lige fra opsætning, design og søgemaskineoptimering.
Har du derimod en røvfuld penge og store ambitioner så kan Visma Business som økonomisystem kombineret med en SmartWEB webshop være en langt bedre model, men også meget meget dyrere.
Håber du kan bruge svaret.