Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkel deMIBs SEO 2.0

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har fået en pludselig tilgang til lidt penge og ville styrke min front på SEO siden. Jeg vil gerne købe Mikkel demibs seo 2.0, men er der nogle af jer der har læst den trykte bog som kan fortælle mig om den indeholde lige så mange billeder som e-bogen?

Jeg er en stor fan af billeder da de siger mere end JA mange ord.. Og at jeg ikke bare sidder og læser 1000 sider med ren tekst fordi så bliver jeg sku skør..

Nogen der har læst den trykte bog der kan hjælpe her?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:12

Emil, SEO 2.0 i papirformat indeholder 1027 sider rigtigt godt indhold, glimrende illustreret i passende omfang.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:16

John Nielsen:

Emil, SEO 2.0 i papirformat indeholder 1027 sider rigtigt godt indhold, glimrende illustreret i passende omfang.

Okay, så skal den jo bare bestilles. Tak for det John :)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:21

Ellers kan du spare pengene og låne den på bilblioteket. Det har jeg gjort :)

Men det er self. en ordenlig "Satan" som tag et godt stykke tid og læse, og måske en meget rar opslagsbog at have. Men den er heller ikke helt billig, men den er self. også rigtig god :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:24

Findkollegie.dk:

Ellers kan du spare pengene og låne den på bilblioteket. Det har jeg gjort :)

Men det er self. en ordenlig "Satan" som tag et godt stykke tid og læse, og måske en meget rar opslagsbog at have. Men den er heller ikke helt billig, men den er self. også rigtig god :)

Ellers tak. Kan godt li at have den og vide at jeg ejer den :) Må jeg høre om du fik noget ud af den? Som amatør eller lettere øvet, og hvordan går det med optimeringen af dine hjemmesider EFTER at have læst den?

vh AB

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:40

Hej AB.

Altså har ikke fået læst den helt igennem. Man han går virkelig grundig til værks, man kan vel kalde den Biblen for SEO. Der bliver forklaret ligefra hvad en Redirect til en 404 pages er - så der bliver forklaret alle områder. Og meget af den viden har jeg allerede fra andre bøger såsom Torbjørn Flensted's bøger og andre kileder. Så de områder kan man jo hurtigt smutte over - men jeg ved ikke om jeg synes den er de 1.875 kr. værd. Men det er jo bare min holdning, og jeg tror der er mange der er uenige om det :)

Håber du kan bruge svaret til noget!

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:42

Den koster nu også kun 1500 :) Det andet er moms og fragt :P - Men ja, tror det skal være den..

vh AB

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:55

Jeg har ikke læst bogen, men bøger af den type er af den slags, som man netop som en slags bibel skal have liggende tæt på skrivebordet.

Man kan ikke huske så meget, så den skal benyttes som et aktivt værktøj med understregninger og æselører.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:01

Robert Kronberg:

Jeg har ikke læst bogen, men bøger af den type er af den slags, som man netop som en slags bibel skal have liggende tæt på skrivebordet.

Man kan ikke huske så meget, så den skal benyttes som et aktivt værktøj med understregninger og æselører.

Hilsen, Robert

Lyder korrekt. Nu er den ihvertfald bestilt, og håber at jeg får glæde af den :)

vh AB

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:16

God fornøjelse med den :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)