Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal ro 3500 km i kajak - hvem vil være sponsor?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminofolk

Jeg er nået rigtig langt med at planlægge min ca. 3500 km tur rundt om Danmark i havkajak, og jeg er i gang med at søge sponsorater.

Turen foregår i ca. 24 etaper á 5-9 rodage over to år, og der bliver maksimal fokus på presseomtale.

Jeg får brug for en række sponsorer, og jeg tilbyder naturligvis masser af synlighed.

Her i planlægningsfasen har jeg brug for en webtrold, som kan lave en Wordpressblog med et lille e-handelsmodul på. Altså én som vil sponsorere sin arbejdskraft mod synlighed. Jeg forventer, at denne webtrold holder siden levende i de to år, projektet løber

Derudover får jeg brug for forskelligt elektronisk udstyr, der kan tåle vand - først og fremmest en solcellebaseret lader til forskellige apparater.

Jeg drømmer om en gps-tracker, som kan holde min position opdateret på bloggen. Måske via en smartphoneløsning - hvis nogen har den rigtige idé hører jeg det gerne.

Jeg får selvfølgelig også brug for alt muligt outdoorudstyr, så hvis der sidder en udstyrs-pusher og læser med, hører jeg meget gerne fra dig.

Senere bliver der mulighed for at købe synlighed for penge, men lige nu er det altså mest naturalier, jeg er på jagt efter.

I kan se, hvor sej jeg er i kajakken på mine videoer herBig Smile:

http://www.youtube.com/user/KjersKajak

Send mig en mail eller pb, hvis du har lyst til at medvirke, så får du lov at se projektbeskrivelsen.

Venlig hilsen

Hans

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:14

Hey, prøv at tage kontakt til roneklint kajakcenter, det kan være de kan sponsorere noget af alt det udstyr du skal bruge. se deres hjemmeside her havkajak, selvom siden er ved at blive lavet om "as we speak", så får du alligevel en fornemmelse af hvad de har at byde på.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:22

Hej Hans

Vi snakkede om en løsning, og jeg er villig til at indgå en fordelagtig aftale omkring webside, hosting, gps-tracker, mini-solcelleanlæg.

Men vi kan tage den via email.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:38

Sorry for OT, men det cam i bruger er det ikke et Go pro hero ? og i så fald hvilke model :)

Alt held og lykke med det fede projekt

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:59

Articoli.dk - tilføj link:

Sorry for OT, men det cam i bruger er det ikke et Go pro hero ? og i så fald hvilke model :)

Alt held og lykke med det fede projekt

Tak - jeg filmer med Pentax Optio WG1 GPS, men jeg skal nok have fat i et Go Pro HD til turen. Jeg er ikke så tilfreds med vidvinklen i Pentax, og jeg synes heller ikke at den fanger store panoramaer så overbevisende (det gør GoPro nu heller ikke).

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:19

J. Deleuran:

Hej Hans

Vi snakkede om en løsning, og jeg er villig til at indgå en fordelagtig aftale omkring webside, hosting, gps-tracker, mini-solcelleanlæg.

Men vi kan tage den via email.

Du har fået en mail, Jan.
Jeg håber virkelig, vi finder en løsning sammen til gavn for både mit projekt og for din virksomhed.

venlig hilsen

Hans
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:30

Kan tilbyde 100% økologisk ikke vandbaseret hudplejeprodukter som virker beskyttende og plejende under vejrkonditioner du skal ud på, er det interessant? 

Køb ren argan olie her

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:32

Hans Stokholm Kjer:
Du har fået en mail, Jan.
Jeg håber virkelig, vi finder en løsning sammen til gavn for både mit projekt og for din virksomhed.

har svaret

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:48

Det lyder da som en yderst spændende tur du er ved at planlægge.

Som indehaver af et firma der arbejder med solenergi føler jeg mig jo nærmest tvunget til at tilbyde at sponsorere din solbaserede oplader, såfremt denne ikke allerede er i hus

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:07
Du kan måske også spørger Redbull om de vil være med på en sponsoraftale. I går så jeg breakdance i TV og de havde Redbull som sponsor - de kan måske godt lide at støtte noget sport der kræver energi.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)